LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen gezocht met Organico Turbo Green Juice

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
sake1987

Re: Ervaringen gezocht met Organico Turbo Green Juice

Ongelezen bericht door sake1987 »

www.voedingscentrum.nl hier worden al je vragen beantwoord.

NeoDutchio
Beste antwoord
Gekozen door sake1987

door NeoDutchio » 12 aug 2021 19:38

snellie schreef:
12 aug 2021 19:17
Ik vind het geen reclame, ik wilde slechts ervaringen. Dus ik hoef niets te melden.

Inmiddels heb ik alleen (negatieve) ervaringen met zelfingenomen forummers.
U, als langer meegaand forumlid, weet hoe kritisch de overige vaste forumleden kunnen zijn. Die kopen niet op elke straathoek een auto, die gaan geen jarenlange vaste contracten aan bij energieleveranciers om vervolgens binnen een jaar weer over te stappen, snappen hoe het werkt met kopen bij Ali en nemen niet elk middeltje in die online aangeboden wordt. De kans dat je hier dan ervaringen zal krijgen is zeer klein te noemen. Er zal dan met puur toeval een voorbijganger kunnen komen waarvan je je kan afvragen hoe eerlijk die ervaring zou zijn.

Als u dus al kan weten dat er geen ervaringen zullen komen, waarom dan de vraag stellen? En waarom alle berichten melden die in uw ogen off-topic zijn? Want mijn vraag met welke reden u ervaringen zoekt mag schijnbaar ook niet. Gebruikt u het, maar merkt u niets? Of wilt u het gaan gebruiken indien er genoeg positieve reacties komen? Of zijn er bepaalde gezondheidsredenen waardoor u het wilt gaan gebruiken? In het laatste geval zal er ook andere tips gegeven kunnen worden.

U, als langer meegaand forumlid, weet hoe vervelend het is als er geen of te weinig informatie komt van een TS en deze ook geen verdere uitleg wil geven. Waarom doet u dat zelf dan ook?
witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar het is onder andere te koop bij Holland en Barret. Dat is niet de eerste de beste dropshipper, het is best wel een vertrouwd adres. Op hun site vind ik wat realistischer gebruikerservaringen. Heb je die al gevonden? Met name de smaak schijnt nogal tegen te vallen.

Misschien moet je het gewoon eens proberen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

snellie schreef:
11 aug 2021 10:30
GRAAG alleen eigen ervaringen, positief of negatief.
Ik kan je niet helpen, had hier nog nooit van gehoord , maar heb gegoogeld.
Ik heb alleen heel goede ervaringen met iedere dag vers fruit en verse groenten.
Dat is voor mij superfood en betaalbaar.
Excuses wanneer ik je hiermee ontrief :( .

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

snellie schreef:
12 aug 2021 14:23

Beetje kinderachtig om dan in een ander topic alsnog je "gelijk" te willen halen.
Maar alle reacties melden is natuurlijk niet kinderachtig. :roll:

Revoked

Ongelezen bericht door Revoked »

Het is een geweldig product! Sinds ik het gebruik is mijn water ontzettend zacht, is de rook uit de vuurkorf mooi groen en ruikt naar aardbeien. De wc blijft ook schoon, omdat we buiten in de sloot overgeven.
En de EQC heeft extra functies gekregen in het beeldscherm, en het verbruik is een stuk minder!
Mijn baardgroei is afgenomen, ik moet alleen wat vaker mijn reet scheren.
Kortom, alleen maar voordelen!

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Blijkbaar bevalt het de mensen niet zo goed want bij de fabrikant kost het bijna € 60,00 terwijl het bij de rest van de verkopers op internet in de uitverkoop is voor de helft.
Heb de homepage even bekeken maar daar staan wel erg veel onbewezen beweringen.
Ik ga geloof ik ook maar in de superfood handel. Gooi wat voedingsmiddelen bij elkaar. Maak een website met veel positieve maar onbewezen halelua verhalen, bestaande voedsel even afkraken, misschien nog even wat zendtijd ritselen bij Harry Mens of op een andere campingzender en succes gegarandeerd en je loopt binnen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En er dan hier een vraag over stellen, is ook meteen gratis reclame.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik laat dat melden aan u over, bent u blijkbaar goed in.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

snellie schreef:
12 aug 2021 19:17
Ik vind het geen reclame, ik wilde slechts ervaringen. Dus ik hoef niets te melden.

Inmiddels heb ik alleen (negatieve) ervaringen met zelfingenomen forummers.
U, als langer meegaand forumlid, weet hoe kritisch de overige vaste forumleden kunnen zijn. Die kopen niet op elke straathoek een auto, die gaan geen jarenlange vaste contracten aan bij energieleveranciers om vervolgens binnen een jaar weer over te stappen, snappen hoe het werkt met kopen bij Ali en nemen niet elk middeltje in die online aangeboden wordt. De kans dat je hier dan ervaringen zal krijgen is zeer klein te noemen. Er zal dan met puur toeval een voorbijganger kunnen komen waarvan je je kan afvragen hoe eerlijk die ervaring zou zijn.

Als u dus al kan weten dat er geen ervaringen zullen komen, waarom dan de vraag stellen? En waarom alle berichten melden die in uw ogen off-topic zijn? Want mijn vraag met welke reden u ervaringen zoekt mag schijnbaar ook niet. Gebruikt u het, maar merkt u niets? Of wilt u het gaan gebruiken indien er genoeg positieve reacties komen? Of zijn er bepaalde gezondheidsredenen waardoor u het wilt gaan gebruiken? In het laatste geval zal er ook andere tips gegeven kunnen worden.

U, als langer meegaand forumlid, weet hoe vervelend het is als er geen of te weinig informatie komt van een TS en deze ook geen verdere uitleg wil geven. Waarom doet u dat zelf dan ook?

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Beste forumleden,

Het topic is hierbij gesloten, omdat het inmiddels bijna volledig off-topic is en meer meldingen oplevert dan inhoudelijke reacties.

Groet,
Radar Internetredactie

Gesloten