LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Figurebites. Resultaat: niets afgevallen.
Figurebites. Resultaat: niets afgevallen.
De eerste doos chocolaatjes van Figurebites volgens de voorschriften op. Resultaat: nul gram afgevallen. Rest nog doos 2. Beloofd was 4,5 kilo eraf. Nou, blij dat ik niet een extra doos heb besteld die werd aangeboden bij de bestelling. Dit was dus al vijftig euro weggegooid geld. Ben benieuwd wie er wel een gram van is afgevallen. Ben nota bene ook nog eens braaf twee uur per dag gaan snelwandelen. Dit was dus de eerste en de laatste keer dat ik probeer naast bewegen en gezonder eten om gewicht te verliezen. Het was het proberen dus niet de moeite waard.
Re: Figurebites. Resultaat: niets afgevallen.
dat afvallen ging over uw portemonneeIvdVMB schreef:De eerste doos chocolaatjes van Figurebites volgens de voorschriften op. Resultaat: nul gram afgevallen. Rest nog doos 2. Beloofd was 4,5 kilo eraf. Nou, blij dat ik niet een extra doos heb besteld die werd aangeboden bij de bestelling. Dit was dus al vijftig euro weggegooid geld. Ben benieuwd wie er wel een gram van is afgevallen. Ben nota bene ook nog eens braaf twee uur per dag gaan snelwandelen. Dit was dus de eerste en de laatste keer dat ik probeer naast bewegen en gezonder eten om gewicht te verliezen. Het was het proberen dus niet de moeite waard.
dat snelwandelen heeft voorkomen dat u zwaarder werd van die chocolade
Gewoon blijven snelwandelen en bewegen, die chocolaatjes vergeten, dan vliegen die pondjes er wel van af.
Van eten is nog nooit iemand lichter geworden.
Van eten is nog nooit iemand lichter geworden.
Laten we het even omdraaien: als je een doos gewone chocola had leeggevreten was je wel aangekomen. Dus stricht genomen werken die chocolaatjes.
Blijft natuurlijk ook raar om af te willen vallen door iets in je mik te stoppen. Gewoon minder eten en meer bewegen.
Blijft natuurlijk ook raar om af te willen vallen door iets in je mik te stoppen. Gewoon minder eten en meer bewegen.