LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede service Peijnenburg

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
BounceMeister
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 jan 2004 19:31

Goede service Peijnenburg

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Ik had een Peijnenburg ontbijtkoek gekocht. Bij het aansijden bleek er een groot diep gat in de bodem te zitten. Ongeveer anderhalve centimeter breed en een paar centimeter diep. De verpakking was nog heel en je kon duidelijk aan de rand van het gat zien dat het in de oven geweest was oid.
Ik heb ze hierover een email gestuurd met wat foto's erbij. Ik werd de volgende dag gebeld erover, heel netjes. Daarbij de vermelding dat ze het uit gingen zoeken en dat het vanwege de feestdagen iets langer kon duren.
Vandaag postbode aan de deur, ik kreeg twee nieuwe ontbijtkoeken en een brief met uitleg.
Het gat ontstaat tijdens het bakproces en dat gebeurt wel vaker. De kwaliteitscontrole haalt ze er in principe altijd uit. Deze is erdoor geglipt blijkbaar. Als waardering voor mijn moeite hebben ze me twee heerlijke koeken toegestuurd.

Heel netjes van ze. Dat is weer eens iets anders dan al dat gezeur en gedoe wat je al zo vaak mee moet maken.

Gesloten