LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help ik heb teveel water gedronken.
-
Help ik heb teveel water gedronken.
Beste Lezers,
Ik heb vandaag onbewust 6 liter water gedronken. Ik werk namelijk bij een ICT bedrijf en had een six-pack water mee-genomen. Na het vervullen van mijn werk bleek dat er nog maar twee 1.5 liter flessen over waren.
Wat moet ik nu doen? Ik ben bang voor vergiftiging.
Ik heb vandaag onbewust 6 liter water gedronken. Ik werk namelijk bij een ICT bedrijf en had een six-pack water mee-genomen. Na het vervullen van mijn werk bleek dat er nog maar twee 1.5 liter flessen over waren.
Wat moet ik nu doen? Ik ben bang voor vergiftiging.
Re: Help ik heb teveel water gedronken.
Ga plassen
Als je nog kan typen ben je nog niet dood. Blijf typen !! We weten dan namelijk wanneer het afgelopen is.
-
Thanks voor de *** reacties!
Maar even serieus.... kan het kwaad?
Maar even serieus.... kan het kwaad?
-
Nee hoor. Alle bacterieën zijn wel blij met een privé zwembad
-
Sjonge sjonge! Maar het kan geen kwaad toch?
Gezien je het gedurende de dag gedronken hebt, eenmalig, je niet gesport hebt en je er geen last van hebt kan het geen kwaad (op voorwaarde dat je nieren goed functioneren).Wat moet ik nu doen? Ik ben bang voor vergiftiging.
"Water intoxication (also known as hyperhydration or water poisoning) is a potentially fatal disturbance in brain functions that results when the normal balance of electrolytes in the body is pushed outside of safe limits by over-consumption of water.[1] Normal, healthy (both physically and nutritionally) individuals have little to worry about accidentally consuming too much water. Nearly all deaths related to water intoxication in normal individuals have resulted either from water drinking contests, in which individuals attempt to consume more than 10 liters (2.2 imp gal; 2.6 U.S. gal) of water over the course of just a few minutes, or long bouts of intensive exercise during which electrolytes are not properly replenished, yet massive amounts of fluid are still consumed."
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_intoxication
En... leef je nog ? Ik maak me best wel zorgen namelijk...
-
Ja ik leef nog!
Dan ben je nog niet verdronken