LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Herbalife is te duur en het werkt niet bij afvallen

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
kuttekop

Herbalife is te duur en het werkt niet bij afvallen

Ongelezen bericht door kuttekop »

Herbalife is abnormaal duur, alle sublementen gebruikt,
honderden euro's weg, en niet afgevallen, de ontbijt poeder,
ook lange tijd gebruikt . Je krijgt er wel pijn scheuten van in de buik en andere organen, dus het lijkt mij dan ook NIET gezond.
Beter is een dietiste te raadplegen en gaan sporten.
Dus mijn advies is er niet aan te beginnen.
Je kunt ook gebruiken:
Xenical is een middel tegen zwaarlijvigheid. Het onderdrukt de eetlust niet. Het is een krachtige, specifiek en langwerkende remmer van lipasen in het maagdarmkanaal. Dit onwerkzaam gemaakte enzym is dus niet in staat het voedingsvet af te breken waardoor ongeveer 30% van het vet uit het voedsel onverteerd de darm passeert.

Uw lichaam kan daardoor dit voedingsvet niet als bron van energie gebruiken en het omzetten in vetweefsel. Dit zal u helpen uw gewicht te verminderen.

Xenical is dus een afval of ook wel afslank pil bij overgewicht.

Hoe ontstaat overgewicht?
Het ontstaan van overgewicht of obesitas komt voort uit het feit dat de hoeveelheid energie (calorieën) die iemand per dag tot zich neemt groter is dan de hoeveelheid energie die die persoon per dag verbruikt. Ons lichaam verbruikt per dag, afhankelijk van onder andere onze ruststofwisseling, leeftijd, gewicht, geslacht en mate van lichaamsbeweging, een bepaalde hoeveelheid energie. De hoeveelheid energie die we per dag verbranden is tot op zekere hoogte te beïnvloeden.

De hoeveelheid energie die mensen door te eten tot zich nemen, varieert sterk van persoon tot persoon. De hoeveelheid energie die ze per dag verbruiken dus ook. Wanneer je meer calorieën verbruikt dan dat je via de voeding binnen krijgt, dan zal je gewicht verliezen. Als je meer calorieën binnen krijgt via de voeding dan dat je verbrandt, dan zal je in gewicht toenemen. Het is dan ook belangrijk het voedings- en bewegingspatroon dusdanig aan elkaar aan te passen, dat er een evenwicht is tussen energie-inname en energieverbruik.

Hier ben ik wel van afgevallen, is redelijk in prijs en werkt welk,

Dus GEEN dure Herbalife onzin gebruiken,
zonde van je geld, ik heb er mijn lesgeld , duur mee betaald

Robjee
Contacteer:

Re: Herbalife is te duur en het werkt niet bij afvallen

Ongelezen bericht door Robjee »

Dus GEEN dure Herbalife onzin gebruiken, zonde van je geld
Inderdaad is Herbalife prijzig en is ook niet mijn eerste aanbeveling. Dat het geheel onzin is ben ik niet met je eens.
Herbalife heeft laagcalorische voedingsshakes die een maaltijd kunnen vervangen. Dit KAN helpen, maar is ook van andere factoren afhankelijk.
Er is voldoende onderzoek dat laat zien dat maaltijdvervangende shakes/voedingen in combinatie met beweging en begeleiding effectief zijn tegen overgewicht.
Blindelings dergelijke shakes aanschaffen zonder de eigen voeding te analyseren en aan te passen verhoogd de kans op mislukking.

Xenical is een geneesmiddel inclusief bijwerkingen. Een pil slikken is gemakkelijk, maar het pakt de oorzaak niet aan.
Mijn voorkeur gaat uit naar gedragsverandering en het zoeken naar de oorzaak. Dit is vaak ook het moeilijkste waardoor een dietist geconsulteerd kan worden. Dit is de eerste vier behandeluren gratis.

kuttekop

Ongelezen bericht door kuttekop »

dietist geconsulteerd , heb ik ook gedaan, totaal geen resultaat,
helemaal niet eten is ook niet goed, Appelen eten een week , gaf wel sterke vebetering,
Denk dat weinig eten wel kan, geen snoep en koek, maar
een klein onbijt en lichte soep in de middag en in de avond
wat groeten. Mijn gewicht blijft wel hezelfde , dus ik kom al jaren niet meer aan, maar probeer minder te wegen,. dat lukt alleen met Xenical,
dat overigens allen op doktersrecept verkrijgbaar is..
Natuurlijk is veel bewegen een must, in mijn geval wat tennis, wandelen,
Maar GEEN Herbalife meer, daar kun je in principe nier problemen mee
krijgen. Op het internet zoekende zijn daar inderdaad problemen bekend.
Herbalife kan inderdaad ook gevaarlijk zijn.
De shakes zijn op basis van (soja) eiwit.
Veel shakes eten (omdat je anders scheurt van de honger) resulteert dus in een te grote aanvoer van eiwitten.
Met als gevolg nierproblemen.

Efedrine zit niet meer in de Herbalife produkten. Vroeger zat dat er wel in. Dat gaf een goed pep gevoel, had je t gevoel dat je er lekker mee bezig was. Inmiddels is dat door de autoriteiten verboden.

Huisartsen bevelen nooit of te nimmer Herbalife aan.
Het is super onnodig, veel te duur voor de gewone man en met een gezonde basis voeding (calorieen tellen, elk pondje gaat nog steeds door t mondje!) en wat sporten bereik je veel meer.

Robjee
Contacteer:

Ongelezen bericht door Robjee »

dietist geconsulteerd , heb ik ook gedaan, totaal geen resultaat,
Dat is jouw ervaring. Dat wil niet zeggen dat dietisten geen nuttige bijdrage kunnen leveren om gewicht te verliezen.
Het is echter nog altijd de persoon zelf die de veranderingen moet uitvoeren, een dietist kan daarbij adviseren en sturen.
helemaal niet eten is ook niet goed, Appelen eten een week , gaf wel sterke vebetering,
Denk dat weinig eten wel kan, geen snoep en koek, maar
een klein onbijt en lichte soep in de middag en in de avond
wat groenten.
Je noemt nu wel excessen op. Daarbij kan ik mij goed voorstellen dat gewichtverlies handhaven lastig is. Dergelijk dieetverleden maakt gewichtverliezen moeilijker.
Waarom niet gewoon gezond eten en letten op energiedichtheid en portiegrootte?
Maar GEEN Herbalife meer, daar kun je in principe nier problemen mee krijgen.
Bron?
Op het internet zoekende zijn daar inderdaad problemen bekend.
Kun je daar links naar geven?
Veel shakes eten (omdat je anders scheurt van de honger) resulteert dus in een te grote aanvoer van eiwitten.
Met als gevolg nierproblemen
Onderzoek heeft niet aangetoond dat veel eiwitten kunnen zorgen voor nierproblemen. Alleen wanneer al nierproblemen bestaan moet men aandacht schenken aan de eiwitinname.
- Wat vind je veel shakes?
- Hoeveel gram eiwit is dat?
- Waar baseer je op dat deze hoeveelheid nierproblemen veroorzaakt?
Wanneer je bovenstaande vragen kunt beantwoorden heb je een degelijke onderbouwing van jouw uitspraak.
Huisartsen bevelen nooit of te nimmer Herbalife aan.
Het is super onnodig, veel te duur voor de gewone man en met een gezonde basis voeding (calorieen tellen, elk pondje gaat nog steeds door t mondje!) en wat sporten bereik je veel meer.
Heb je alle huisartsen daarnaar gevraagd? Bovendien zijn huisartsen niet deskundig op voedingsgebied.
Wat is het verschil tussen Heralife en andere maaltijdshakes waardoor Herbalife niet gezond zou zijn?

Betreffende Xenical:

De Commissie wijst erop dat orlistat gemiddeld slechts een zeer beperkte extra gewichtsreductie (< 5%) kan bewerkstelligen. Zij ziet daarom geen plaats voor orlistat bij de behandeling van obesitas. Er zijn (in aanvulling op een hypocalorisch dieet) geen werkzaamheid- en veiligheidsgegevens bekend over een periode langer dan vier jaar.

Bijwerkingen
Vooral gedurende het eerste behandeljaar: Zeer vaak (> 10%): olie-achtige lekkage uit het rectum, sterke defecatiedrang, frequentere defecatie, flatulentie met verlies van ontlasting, vettige, olie-achtige of vloeibare ontlasting, buikpijn. Hoofdpijn, influenza, bovenste luchtweginfecties. Hypoglykemie, Vaak (1-10%): Zachte ontlasting, fecale incontinentie, opgezette buik, pijn in het rectum. Aandoeningen van tandvlees en tanden. Vermoeidheid, angst, onregelmatige menstruatie, onderste luchtweginfectie, urineweginfectie

http://www.fk.cvz.nl/

Gesloten