LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hormonen in vlees
hormonen in vlees
18 april 2005. Een piepklein berichtje in de metro.
Acht personen opgepakt wegens het gebruik van hormonen bij vleesvee.
Het is toch ongelooflijk dat heel nederland niet op zijn achterste benen staat als een paar van die maffiafiguren uit eigen gewin de halve natie aan het vergiftigen zijn.
Hierbij een oproep aan alle consumentenprogramma's om deze lui aan de schandpaal te nagelen.
Acht personen opgepakt wegens het gebruik van hormonen bij vleesvee.
Het is toch ongelooflijk dat heel nederland niet op zijn achterste benen staat als een paar van die maffiafiguren uit eigen gewin de halve natie aan het vergiftigen zijn.
Hierbij een oproep aan alle consumentenprogramma's om deze lui aan de schandpaal te nagelen.
Re: hormonen in vlees
Tientallen jaren geleden zaten er ook al hormonen in het vlees.
Glenbuterol hette dat toen. Het was een groeihormoon voor koeien/
Wat was de nadelige werking voor de mensheid?????
Voor de volwassenen bijna niets, maar voor de jeugd die nog in de groei zat des te meer.
Daarom hebben we nu een grote groep twintigers en dertigers die allemaal tegen de 2 meter lang zijn.
Het middel werd verboden, maar of het verbod is nageleefd weet niemand.
Ik ben gestopt met mezelf druk te maken over dat soort dingen.
Als ik echt zonder problemen zou willen leven moet ik ergens op een klein eilandje in de Stille Zuidzee gaan zitten en leven van hetgeen de natuur mij biedt.
Glenbuterol hette dat toen. Het was een groeihormoon voor koeien/
Voor de volwassenen bijna niets, maar voor de jeugd die nog in de groei zat des te meer.
Daarom hebben we nu een grote groep twintigers en dertigers die allemaal tegen de 2 meter lang zijn.
Het middel werd verboden, maar of het verbod is nageleefd weet niemand.
Ik ben gestopt met mezelf druk te maken over dat soort dingen.
Als ik echt zonder problemen zou willen leven moet ik ergens op een klein eilandje in de Stille Zuidzee gaan zitten en leven van hetgeen de natuur mij biedt.
Ik denk als je op dit soort dingen gaat letten je helemaal niets meer kunt eten en drinken. Overal zitten wel kleurstoffen, geurstoffen of andere rotzooi in.
Probeer het zoveel mogelijk te beperken, maar helemaal voorkomen kun je het toch niet.
Probeer het zoveel mogelijk te beperken, maar helemaal voorkomen kun je het toch niet.
Waarom heeft niemand mij dat verteld in die tijd.Het was een groeihormoon voor koeien/
Damn, daar had ik misschien ook nog wel iets aan gehad.
Wat dacht je van de combinatie met melk, zit groeihormoon voor kalfje in, lekker , vandaar dat iedereen hier zo lang is. De langste bijna ter wereld, kan niet goed zijn!!
en weer iemand die alles maar aanneemt wat hij ziet..........behhhhh
En weer een dombo die het beter weet dan iemand die op harvard gestudeerd heeft en 12 jaar lab testen en onderzoeken heeft verricht. Bheeeeeeeeen weer iemand die alles maar aanneemt wat hij ziet..........behhhhh
Vraag dat maar aan je ouders/verzorgers.Waarom heeft niemand mij dat verteld in die tijd.
Zij kookten toch voor jou???
waarom zo'n ophef maken over een groeihormoon,in amerika spuiten ze de dieren bijna plat met hormonen en dat vlees komt alleaal deze kant op,zoals cornedbeef de runderhazen die je in een gemiddeld resturant eet en het rundvlees dat in de vleeswarenindustrie wordt verwerkt en daar hoor je niemand over omdat het allemaal ver vanje ed gebeurd
Waarom heeft niemand mijn ouders/ verzorgers dit ooit verteld?Vleeseter
Gast
Geplaatst op 03 Mei 2005 18:07 door Vleeseter
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Waarom heeft niemand mij dat verteld in die tijd.
Vraag dat maar aan je ouders/verzorgers.
Zij kookten toch voor jou???
Dan had ik er misschien ook nog iets aan gehad.