LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo: andere prijzen in winkel dan aan kassa

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Gast

Jumbo: andere prijzen in winkel dan aan kassa

Ongelezen bericht door Gast »

Supermarkt Jumbo schreeuwt het van de daken dat ze zo goedkoop is. Nou ja: ik koop een zak gesneden uien. Prijs op het schap: 0,68 euro. Prijs aan de kassa: 0,79. Afbakbroodjes: in de winkel op de broodafdeling: 0,99. Aan de kassa: 1,39. Grote borden in de winkel waarop staat dat als de prijs aan de kassa niet hetzelfde is als in de winkel, je het artikel gratis mee mag nemen.
Dit was de oogst van vandaag, maar ik heb dit al verschillende keren meegemaakt bij Jumbo. Jumbo is de absolute topper wat betreft verkeerde schapkaartjes.

Maar als je er niet op let, betaal je vaak onwetend toch meer en is het minder goedkoop dan het lijkt.

Gast

Re: Jumbo: andere prijzen in winkel dan aan kassa

Ongelezen bericht door Gast »

jawel, ik vind het heel herkenbaar; de computers van Jumbo werken kennelijk langzamer (qua prijsaanpassing) dan de reclameborden in de winkel. Wel hebben we goede ervaring met protest: het duurt dan wel even, doch we hebben het steeds voor de in de winkel aangegeven prijs, meegekregen. Helemaal zeker van Uw zaak: Ga dan naar PLUSMARKT: 100% garantie dat de prijs klopt en indien njiet: U krijgt het geld van de aankoop terug plus het artikel gratis! Dat kan dus ook!
Toon

jumbo medewerker

Ongelezen bericht door jumbo medewerker »

zoals u zelf al schreef: Bij jumbo hangen borden. Deze borden zijn de 7-zekerheden van Jumbo. Mocht(om wat voor reden dan ook) de prijs bij het vak anders zijn dan de prijs aan de kassa, dan krijg je dit produkt 1x gratis mee. Ik kan garanderen(werk zelf bij jumbo) dat de prijsverschillen zelden tot nooit voorkomen.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Dan wil ik de opmerking maken dat ik Jumbo de laatste tijd helemaal niet meer zo goedkoop vind...

Gesloten