LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo Supermarkten

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door witte angora »

Josephien12 schreef:Dat heeft inderdaad meer effect. De komende jaren googlen op jumbo huissen zal dit bericht steeds naar voren komen. Een bedrijfsleider aanschieten omdat er verrot fruit in de schappen ligt heeft tenslotte weinig zin. Dan is het gewoon een slechte bedrijfsleider die zijn vak niet kent en die zal ook zeer zeker niet willig zijn om de klacht van een klant op een fatsoenlijke manier te behandelen.
Wat wil je nu bereiken? Dat het betreffende filiaal aan de schandpaal komt tot in lengte van jaren, zelfs tot in de tijd dat er in dat filiaal al een aantal bedrijfsleiders versleten zijn? Of wil je dat er werk van wordt gemaakt en dat er wat meer opgelet gaat worden?

Enig idee trouwens wat een bedrijfsleider de hele dag doet?

Moneyman
Berichten: 30372
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
Josephien12 schreef:Dat heeft inderdaad meer effect. De komende jaren googlen op jumbo huissen zal dit bericht steeds naar voren komen. Een bedrijfsleider aanschieten omdat er verrot fruit in de schappen ligt heeft tenslotte weinig zin. Dan is het gewoon een slechte bedrijfsleider die zijn vak niet kent en die zal ook zeer zeker niet willig zijn om de klacht van een klant op een fatsoenlijke manier te behandelen.
Wat wil je nu bereiken? Dat het betreffende filiaal aan de schandpaal komt tot in lengte van jaren, zelfs tot in de tijd dat er in dat filiaal al een aantal bedrijfsleiders versleten zijn? Of wil je dat er werk van wordt gemaakt en dat er wat meer opgelet gaat worden? Enig idee trouwens wat een bedrijfsleider de hele dag doet?
Helemaal eens.

Los daarvan: hoeveel mensen gaan eerst googelen voordat ze naar de supermarkt gaan, denk je? :mrgreen:

Willemzelf
Berichten: 196
Lid geworden op: 10 okt 2012 16:10

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door Willemzelf »

Gistend fruit vormt alcohol
Die kinderen waren gewoon lazerus.
En daardoor moesten ze "kotsen"

witte angora
Berichten: 31082
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door witte angora »

Hmmm... Je hebt een punt, Willem, want alcohol mag niet aan kinderen , of als er kinderen bij zijn, verkocht worden. Tijd voor een inspectie.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door Josephien12 »

witte angora schreef:
Josephien12 schreef:Dat heeft inderdaad meer effect. De komende jaren googlen op jumbo huissen zal dit bericht steeds naar voren komen. Een bedrijfsleider aanschieten omdat er verrot fruit in de schappen ligt heeft tenslotte weinig zin. Dan is het gewoon een slechte bedrijfsleider die zijn vak niet kent en die zal ook zeer zeker niet willig zijn om de klacht van een klant op een fatsoenlijke manier te behandelen.
Wat wil je nu bereiken? Dat het betreffende filiaal aan de schandpaal komt tot in lengte van jaren, zelfs tot in de tijd dat er in dat filiaal al een aantal bedrijfsleiders versleten zijn? Of wil je dat er werk van wordt gemaakt en dat er wat meer opgelet gaat worden?

Enig idee trouwens wat een bedrijfsleider de hele dag doet?
Het enige wat ik wilde bereiken is een antwoord geven op de opmerking van GJvdZ :mrgreen:
Ik heb het probleem niet, ik heb het bericht niet geplaatst.
Ja, WA, ik weet heel goed wat een bedrijfsleider de hele dag doet. Ben het lang geleden zelf ooit geweest. En je hebt prima bedrijfsleiders, zoals bij ons bij de Jumbo, maar ik ken ook een aantal rotte appels....En daar is het slecht kersen mee eten :wink:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door moederslink »

En dan worden de druiven zuur :D

Jacko1
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2015 18:57

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door Jacko1 »

Afgelopen maandag heb ik een bakje kersen gekocht, dinsdag waren ze al beschimmeld.....

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:Hmmm... Je hebt een punt, Willem, want alcohol mag niet aan kinderen , of als er kinderen bij zijn, verkocht worden. Tijd voor een inspectie.
Je mag best alcohol kopen als je je kind bij je hebt...

Wat betreft groente en fruit bij de Jumbo: ik vind het ook maar niets. De bananen zijn meestal wel OK maar (net als bij andere supermarkten) moet je gewoon goed opletten. De Lidl heeft alsnog betere kwaliteit onder de supermarkten, maar ik haal mijn groente en fruit het liefst bij de groentewinkel. Meestal goedkoper dan de supermarkten en gewoon goed spul.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door kokka »

wat ik hier niet helemaal begrijp, als je een zuivelproduct of vleeswaren eet dat niet goed is, dan kan je daar best wel heel ziek van worden
maar fruit?? het fruit moet wel heel rot zijn wil je er ziek van worden, en dan hadden die kids vast wel geklaagd. wat mij veel logischer lijkt is dat TS het fruit niet goed heeft gewassen, en dat de kinderen na het verorberen van de drie doosjes druiven te veel bestrijdingsmiddelen hebben binnen gekregen.
of ze zijn ziek geworden van iets anders natuurlijk.

mh73

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door mh73 »

kokka schreef:wat ik hier niet helemaal begrijp, als je een zuivelproduct of vleeswaren eet dat niet goed is, dan kan je daar best wel heel ziek van worden
maar fruit?? het fruit moet wel heel rot zijn wil je er ziek van worden, en dan hadden die kids vast wel geklaagd. wat mij veel logischer lijkt is dat TS het fruit niet goed heeft gewassen, en dat de kinderen na het verorberen van de drie doosjes druiven te veel bestrijdingsmiddelen hebben binnen gekregen.
of ze zijn ziek geworden van iets anders natuurlijk.
Dat ben ik met je eens kokka, ik doe het overrijpe fruit altijd in smoothies. Slechte plekjes wegsnijden. Maar een beurs plekje laat ik gewoon zitten. Doe het al jaren en ziek zijn we er nog nooit van geworden.
Ik denk dat ze gewoon veel teveel druiven gegeten hebben. Die schilletjes zijn best een aanslag op je maag en darmen.

Commentaar01
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2016 11:57

Re: Jumbo Supermarkten

Ongelezen bericht door Commentaar01 »

Het werkelijke knelpunt is m.i. anders.
Jumbo is een goed concept. Met één grote uitzondering.
Je hebt echte Jumbo winkels en de door mij 'pseudo Jumbo' genoemde.
De pseudo Jumbo is een franchiser en die hebben zelf toestemming gekregen om een aantal, meestal verse producten, zelf te mogen inkopen.
Denk hierbij aan vlees, brood, groente, gebak maar ook eieren.
Overal staan wel Jumbo plakkers op dus je weet als consument niet waar het vandaan komt.
vaak ontbreekt ook de samenstelling.
De centrale Jumbo controle ontbreekt. En de franchiser verdient meer aan deze producten en heeft geen behoefte aan commentaar.
Dat is voor ons dé reden om bij Jumbo alleen te kopen indien je weet dat het geen franchiser is of koop A-merk producten. Ook dan weet je waar het vandaan komt.
Bij AH en Hoogvliet heb je dit gelukkig niet.

Gesloten