Heb de La Cuisine Culinaire Preischotel met gehakt, oude kaas en pomodori gegeten.
De magnetron Maaltijd was duidelijk niet in orde !, de maaltijd zou moeten " fluiten " als die klaar zou zijn maar geen geluid ( duidt al op een fabricage fout volgens mij) ten tweede het was niet te eten , was duidelijk bedorven !
Klacht geschreven aan LCC , kreeg een (standaard ) reactie terug dat ze het zouden onderzoeken ,Maar nu een maand verder en nog steeds geen reactie gehad.
Kan toch niet dat je gewoon geen reactie terug krijgt , ik heb goed geld uitgegeven aan een bedorven La Cuisine Culinaire maaltijd ,
Heb de verpakking naar La Cuisine Culinaire opgestuurd maar ze lachen je gewoon uit , je krijgt gewoon geen reactie ,
zoiets zou niet verkocht mogen worden , de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit
of de Keuringsdienst van Waren moet hier een onderzoek naar doen , mensen worden hier ziek van dit kan toch niet ?
zijn er meerdere mensen die hier last van hebben gehad .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] La Cuisine Culinaire magnetron maaltijd bedorven
Re: La Cuisine Culinaire magnetron maaltijd bedorven
Neen, heb geen ervaring met deze magnetron maaltijden, maar als het niet goed is zou, ik dan de maaltijd in zijn geheel hebben teruggestuurd. Een beetje firma die zijn naam wil behouden zal vast het één en ander onderzoeken. Daar heb ik dan wel ervaring mee (stoom maaltijd van AH die ook niet goed was). Daar heb ik 2 andere maaltijden + plus de gekochte maaltijd, vergoed gekregen.Heb de verpakking naar La Cuisine Culinaire opgestuurd maar ze lachen je gewoon uit , je krijgt gewoon geen reactie ,
zoiets zou niet verkocht mogen worden , de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit
of de Keuringsdienst van Waren moet hier een onderzoek naar doen , mensen worden hier ziek van dit kan toch niet ?
zijn er meerdere mensen die hier last van hebben gehad .
Met een lege verpakking kan men niet veel.
nav de productiecode op de verpakking kan men volgens mij zien waar en wanneer iets gemaakt is en zodoende erachter komen of er iets fout is gegaan en of er meerdere klachten uit die periode zijn geweest.
mij gaat / ging het niet om evt gratis nieuwe maaltijden ,
Waar het mij vooral aan stoorde was dat ik ondanks meerdere emais geen reactie terug kreeg , voelde me niet serieus genomen als klant .
mij gaat / ging het niet om evt gratis nieuwe maaltijden ,
Waar het mij vooral aan stoorde was dat ik ondanks meerdere emais geen reactie terug kreeg , voelde me niet serieus genomen als klant .
Nee, ging mij ook niet om gratis maaltijden, maar met inhoud is het wel gemakkelijker na te gaan. Door een onafhankelijk Instituut dat dit onderzoekt. (Wat heeft plaatsgevonden). Er zijn n.l. veel mensen die het "voor lief nemen", de troep weggooien en overgaan tot de orde van de dag. Ben het natuurlijk met u eens dat het erg onbehoorlijk is van La Cuisine Culinaire om zelfs niet te reageren.
Heb zojuist eens op die site gekeken, maar hun laatste nieuws ? dateert van 1 augustus 2011. Best oud nieuws. Zou toch nog eens contact opnemen, als ik u was.
Heb zojuist eens op die site gekeken, maar hun laatste nieuws ? dateert van 1 augustus 2011. Best oud nieuws. Zou toch nog eens contact opnemen, als ik u was.
-
Goedendag,
Wij betreuren dat 'Nico301' een nare ervaring heeft gehad met een van onze maaltijden. De klacht is medio mei bij ons binnengekomen. Aangezien de houdbaarheid van de maaltijd januari 2013 was, konden wij de mogelijke oorzaak moeilijk achterhalen. Er is hierover in mei contact geweest met 'Nico301'. 'Nico301' heeft op 4 juni van ons een bericht ontvangen en daarbij een compensatie toegestuurd gekregen.
Wij vinden het jammer dat 'Nico301' het gevoel heeft niet serieus genomen te zijn.
Met vriendelijke groet,
La Cuisine Culinaire
Wij betreuren dat 'Nico301' een nare ervaring heeft gehad met een van onze maaltijden. De klacht is medio mei bij ons binnengekomen. Aangezien de houdbaarheid van de maaltijd januari 2013 was, konden wij de mogelijke oorzaak moeilijk achterhalen. Er is hierover in mei contact geweest met 'Nico301'. 'Nico301' heeft op 4 juni van ons een bericht ontvangen en daarbij een compensatie toegestuurd gekregen.
Wij vinden het jammer dat 'Nico301' het gevoel heeft niet serieus genomen te zijn.
Met vriendelijke groet,
La Cuisine Culinaire
nico301, dan heb je, als ik Cuisine Culinaire moet geloven, één en ander niet in je klacht verteld en heb je wél compensatie en reactie gehad. Had je er dan wel bij moeten schrijven; dan staat 'de klacht' in een ander daglicht dan je suggereert.
tenormin schreef:nico301, dan heb je, als ik Cuisine Culinaire moet geloven, één en ander niet in je klacht verteld en heb je wél compensatie en reactie gehad. Had je er dan wel bij moeten schrijven; dan staat 'de klacht' in een ander daglicht dan je suggereert.
Vanwege omstandigheden heb ik niet eerder kunnen antwoorden ,mijn excuses hiervoor .
Heb inderdaad een compensatie ontvangen ,
Maar dat heb ik pas ontvangen en een reactie van Cuisine Culinaire NADAT ik hier mijn klacht heb vermeldt !
Alles wat ik heb vermeld is 100% waarheid en heb al die tijd geen reactie gehad , zoals gemeld Pas Nadat ik hier mijn klacht heb vermeldt heeft LCC contact met mij opgenomen waarschijnlijk omdat ze zijn geschrokken en niet verwacht hadden dat ik een klacht hier of/en ergens anders zou plaatsen .
Voor mij is/was de zaak gesloten maar als er Onwaarheden worden vermeldt dan reageer ik erop , Heb alle correspondentie nog en de ( niet beantwoorde ) emails .
Nogmaals ik kreeg pas een reactie Nadat ik hier heb geklaagd !