LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] magnetronvoer bij burgerking
-
magnetronvoer bij burgerking
Was ik dinsdag langs de A2 bij nederweert, daar bevindt zich een burgerking. Honger, en dus even een double cheeseburger xxl besteld. Je moet erop wachten, er ligt niets in het warmhoudvak. Perfect toch? Dus na bestellen even links van de counter gaan staan en wachten maar.........
Zie ik tot mijn verbazing dat mijn burger bereid word, dus broodje, vlees, kaas, ketchup, ui, augurk blablabla, netjes ingepakt en vervolgens linea recta de magnetron ingaat! Om vervolgens in de warmhoudbak gedeponeerd te worden en daarna aan mij!
€ 4,65 betaald voor een opgewarmde burger, BAH
(10 gulden voor een burger, ook schande)
Word nog gekker, ik loop terug naar buiten, richting het tunneltje om onder de weg door naar mijn wagen te lopen, zie ik een grote poster aan de muur en ik citeer bij deze wat erop staat;
WIJ KUNNEN GEDACHTEN LEZEN
BIJVOORBEELD;
WAT IS LEKKERDER, FLAME GRILLED BEEF OF
OF EEN OPGEWARMD STUKJE VLEES.
WIJ WETEN HET WEL.
Ja, zij weten het wel, het opgewarmd stukje vlees dus.
Ik kon hier niet tegen, heb een klacht gestuurd via de site en heb inmiddels reactie. Deze reactie spoorde mij aan hier mijn verhaal neer te zetten.
Bij burgerking is het volstrekt normaal dat een aantal burgers vooraf geflamegrilled worden, warmgehouden en indien nodig dan op een vooraf getoast broodje, met de kaas erop even in de magnetron gaat om de kaas te laten smelten. Komt er dus op neer dat je nooit een verse cheeseburger of wat dan ook krijgt. Het broodje is vooraf getoast, als je hem krijgt lijkt het wel een spons na 1 minuut. Mij werd uitgelegd via de mail dat uitsluitend het broodje en vlees de magnetron ingaat, ik kan u verzekeren, mijn burger was in zijn geheel compleet, ingepakt in papier en toen de magnetron in zoals hierboven beschreven. Dit wou ik echt even kwijt, is toch ranzig, dat je als burgerrestaurant je klanten opgewarmd eten voorschoteld?
Mvg, Eric Moerkerken
Zie ik tot mijn verbazing dat mijn burger bereid word, dus broodje, vlees, kaas, ketchup, ui, augurk blablabla, netjes ingepakt en vervolgens linea recta de magnetron ingaat! Om vervolgens in de warmhoudbak gedeponeerd te worden en daarna aan mij!
€ 4,65 betaald voor een opgewarmde burger, BAH
(10 gulden voor een burger, ook schande)
Word nog gekker, ik loop terug naar buiten, richting het tunneltje om onder de weg door naar mijn wagen te lopen, zie ik een grote poster aan de muur en ik citeer bij deze wat erop staat;
WIJ KUNNEN GEDACHTEN LEZEN
BIJVOORBEELD;
WAT IS LEKKERDER, FLAME GRILLED BEEF OF
OF EEN OPGEWARMD STUKJE VLEES.
WIJ WETEN HET WEL.
Ja, zij weten het wel, het opgewarmd stukje vlees dus.
Ik kon hier niet tegen, heb een klacht gestuurd via de site en heb inmiddels reactie. Deze reactie spoorde mij aan hier mijn verhaal neer te zetten.
Bij burgerking is het volstrekt normaal dat een aantal burgers vooraf geflamegrilled worden, warmgehouden en indien nodig dan op een vooraf getoast broodje, met de kaas erop even in de magnetron gaat om de kaas te laten smelten. Komt er dus op neer dat je nooit een verse cheeseburger of wat dan ook krijgt. Het broodje is vooraf getoast, als je hem krijgt lijkt het wel een spons na 1 minuut. Mij werd uitgelegd via de mail dat uitsluitend het broodje en vlees de magnetron ingaat, ik kan u verzekeren, mijn burger was in zijn geheel compleet, ingepakt in papier en toen de magnetron in zoals hierboven beschreven. Dit wou ik echt even kwijt, is toch ranzig, dat je als burgerrestaurant je klanten opgewarmd eten voorschoteld?
Mvg, Eric Moerkerken
-
Re: magnetronvoer bij burgerking
ik begrijp je klacht niet.
je ziet alles gebeuren. eet het broodje en klaag dan over de wijze van opwarmen en het bedrag dat je moet betalen.
waarom heb je het broodje niet geweigerd toen je het kreeg?
je ziet alles gebeuren. eet het broodje en klaag dan over de wijze van opwarmen en het bedrag dat je moet betalen.
waarom heb je het broodje niet geweigerd toen je het kreeg?
Erik, dan had je beter kunnen wachten tot thuis voor een Hutspot, of niet?
Ach je weet vantevoren wat je te eten krijgt als je naar zo'n fastfoodding gaat, ligt allemaal in opwarmbakken......wie weet hoelang het er soms wel al ligt.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar ben ik het volledig mee eens al vinden ook veel mensen van niet.seconds-out schreef: Veel goedkoper EN het allerbelangrijkste>> altijd veel lekkerder.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:25, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ken een snackbar welke ook veel zelf maakt, zijn niet goedkoop maar inderdaad heel verschil dan de febo, snackbar op de hoek.
Kwaliteit heeft zo zn prijs. Merk het ook aan de patat welke ik dan wel eens zelf friteur. Huismerk of bekend merk.......je ziet, ruikt en proeft het verschil.
Kwaliteit heeft zo zn prijs. Merk het ook aan de patat welke ik dan wel eens zelf friteur. Huismerk of bekend merk.......je ziet, ruikt en proeft het verschil.
-
Zo, wat een reacties..........
Ik maak er geen gewoonte van, die vette happen.
Ik ben vrachtwagenchauffeur, dus die hutsput komt niet altijd uit, ff snel wat halen tussendoor, het was 16h30 dusseh..........
Tja, ruim 4 euro aftikken, is ook de laatste keer, was er nooit geweest, anders had ik het nooit gedaan
Tijdsdruk, en drukte bij de counter noopten mij maar ervandoor te gaan
Tevreden met de uitleg? Nee, helaas
Thuis hebben we ook de friteuse, maar ja, zoals gezegd........ als internationaal chauffeur. En ik ben goed van figuur, dus niet denken dat ik de hele dag aan de gehaktballen met mayo en koffie zit. Denk over het algemeen goed aan wat ik eet, maar soms heb je die verleiding he
Ik maak er geen gewoonte van, die vette happen.
Ik ben vrachtwagenchauffeur, dus die hutsput komt niet altijd uit, ff snel wat halen tussendoor, het was 16h30 dusseh..........
Tja, ruim 4 euro aftikken, is ook de laatste keer, was er nooit geweest, anders had ik het nooit gedaan
Tijdsdruk, en drukte bij de counter noopten mij maar ervandoor te gaan
Tevreden met de uitleg? Nee, helaas
Thuis hebben we ook de friteuse, maar ja, zoals gezegd........ als internationaal chauffeur. En ik ben goed van figuur, dus niet denken dat ik de hele dag aan de gehaktballen met mayo en koffie zit. Denk over het algemeen goed aan wat ik eet, maar soms heb je die verleiding he
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Was ook meer als grapje bedoeld met de hutspot, want ik weet dat het ook een van jouw favoriete gerechten is.Ik ben vrachtwagenchauffeur, dus die hutsput komt niet altijd uit, ff snel wat halen tussendoor, het was 16h30 dusseh..........
-
second......... ik kom eraan, kroketten met draadjesvlees
Waauw binnen 1 seconde nog wel.....leg eens uit hoe je dat doet.seconds-out schreef:
Je zal je verbazen hoe weinig werk thuissnacken is.
Ik schil de aardappels nooit, snijd ze binnen een seconde tot friet.
-
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
seconds-out schreef:Ok//Chocomelk schreef:Waauw binnen 1 seconde nog wel.....leg eens uit hoe je dat doet.seconds-out schreef:
Je zal je verbazen hoe weinig werk thuissnacken is.
Ik schil de aardappels nooit, snijd ze binnen een seconde tot friet.
Je pakt een aardappel.
Je zet hem in de houder van de fritessnijder.
Je drukt de handel met kracht naar beneden. Dat is een seconde..
Wel grote aardappels kopen, dan is eentje genoeg voor een snack voor 1 persoon.
Ja ja, je denkt dat ik een grapje maak..maar als je geluk hebt zitten er heel veel grote aardappels in een zak...
Koop superbinten, dan heb je alleen maar grote aardappels.