LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] melk de witte motor

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
D1RK

Re: melk de witte motor

Ongelezen bericht door D1RK »

@ Kanovaarder...

Als Grootvader op dit forum wil ik U zeker niet als Dementerende beledigen...

Maar er zijn boerenmelk dus extra volle melk wel in glazen flessen met oude allu dopjes via enkele reform zaken leverbaar....

Extra gezonde zuivel waar niet zoveel is uitgehaald, of krijgt U dan een buikje van de extra gezonde onverzadigde vetten?

Iemand die het graag omdat dit soort flessen erg duur zijn liever bij de boer zelf uit de koeltank tapte... in een emmer met deksel telkens 5 liters...

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Melk (om even door te gaan).

D1RK,
U heeft gelijk wat betreft die boerenmelk.
Al heeft De Ridder Purmerplein Nieuwendam zijn Oostzaanse melk in flessen met een plastic dop.
Maar in/bij Zunderdorp (Waterland-Amsterdam Noord) kan men met een eigen kannetje ook zelf boerenmelk tappen.
Uiteraard wel tegen betaling.

Alleen, voor een rollator sparen dmv die alluminium doppen blijkt dan wel erg moeilijk als u een van die zeldzame melkboeren heeft die wel de doppen van zijn melkflessen afsluit met alluminium!
Tegen de tijd dat wij zo'n rollator bij elkaar hebben gespaard lig ik allang aan de overkant.

Ik hoop dan ook maar dat het werkende deel van de bevolking er nog een extra schepje bovenop doet zodat ik op het moment dat ik een rollator nodig heb deze kan worden betaald uit de grote pot die zorgverzekering heet.

Met vriendelijke groeten van;

Grootvader
die op grond van de Radar-uitzending de melk niet zal laten staan!

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

@ Kanovaarder...

Als Grootvader op dit forum wil ik U zeker niet als Dementerende beledigen...

Maar er zijn boerenmelk dus extra volle melk wel in glazen flessen met oude allu dopjes via enkele reform zaken leverbaar....

Extra gezonde zuivel waar niet zoveel is uitgehaald, of krijgt U dan een buikje van de extra gezonde onverzadigde vetten?

Iemand die het graag omdat dit soort flessen erg duur zijn liever bij de boer zelf uit de koeltank tapte... in een emmer met deksel telkens 5 liters...
D1RK, waarom zijn telken je eigen posts cursief??? Het leest niet erg gemakkelijk omdat het lijkt alsof je alles quote. Voor ons is recht-toe-recht-aan ook goed en interessant genoeg.

Gesloten