Begin 2006 ben ik met Naturpost in zee gegaan omdat zij goede appelazijn tabletten verkopen. Begin dit jaar kreeg ik een telefoontje van Naturpost met de vraag of ik gebruik wenste te maken van de eenmalige aanbieding om per half jaar mijn tabletten te bestellen en dan zou ik een aantrekkelijke korting krijgen. Ik zou dan op 6 maandelijkse basis een bedrag moeten voldoen van € 64,70.
10 april 2007 werd dit bedrag afgeschreven van mijn giro.
vrijdag 20 april nog steeds niets ontvangen.
Naturpost gebeld. Fout lig tbij TNT post vertelt men.
TNT post gebeld, willen een TAG nr of barcode hebben van het pakketje.
Naturpost gebeld en gevraagd om deze nummers.
Worden niet gegeven omdat men niet op die manier werkt (???)
TNT post werkt niet ZONDER deze nummers vertel ik.
Dan moet ik TOCH bij TNT post zijn.
Ik vraag waarom men zo moeilijk doet over deze nummers, waarop men antwoord dat men dez enummers niet gebruikt, daar de zendingen aangeboden worden in een soort dikke enveloppen die makkelijk door de brievenbus kunnen. Klinkt aannemelijk, maar ik heb nog steeds mijn reeds betaalde bestelling niet binnen.
Postgiro gebeld en bedrag terug laten storten op mijn giro rekening.
Maandag 23 april wederom gebeld, wordt afgebekt door de telefoonjuffrouw.
TNT wederom gebeld, die verwijst mij door naar de TNT vestiging in ons dorp.
Naar deze vestiging geweest en met de manager gesproken. Er is niets bekend van een zending van Naturpost.
WEL van boze klanten van Naturpost, die betaald hebben voor een bestelling en nimmer iets hebben gekregen.
Dinsdag word ik gebeld door Naturpost dat ik de "zending" wel degelijk moest betalen en ik niet het recht had om het bedrag terug te laten boeken. Vriendelijk gelachen en de verbinding verbroken.
Woensdag 25 april word ik weer gebeld door NATURPOST met bedreigingen dat men een incassobureau op me af zou sturen als ik niet betaalde. En dat men naar de politie zou gaan omdat IK de boel oplichtte.......
Het wachten is nu op de heilige hermandad of het incassobureau.
Kan nog leuk worden, want ik ben in mijn jonge jaren kampioen kickboksen geweest.
Naturpost....................ik lust jullie rauw!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NATURPOST Oisterwijk
Re: NATURPOST Oisterwijk
28 mei 2007.
marlies coninx,
alle berichten gelezen, ook bij mij gebeurd.
er werd mij verteld dat ik prijs gewonnen had met invullen van enquette, o.k. 3,50 verzend kostenbetalen.
gedaan.
2 weken later nieuwe tabletten gekregen.
gebeld, er werd opgenomen met hallo, gevraagd met wie spreek ik? natuurpost.
gezegd dat ik zeker niet betaal,heb niks besteld.
zij zouden annuleren, maar sturen wel acceptgiro + 5 euro extra betalen.
ga www.rechtenforum.nl om raad vragen.marlies
marlies coninx,
alle berichten gelezen, ook bij mij gebeurd.
er werd mij verteld dat ik prijs gewonnen had met invullen van enquette, o.k. 3,50 verzend kostenbetalen.
gedaan.
2 weken later nieuwe tabletten gekregen.
gebeld, er werd opgenomen met hallo, gevraagd met wie spreek ik? natuurpost.
gezegd dat ik zeker niet betaal,heb niks besteld.
zij zouden annuleren, maar sturen wel acceptgiro + 5 euro extra betalen.
ga www.rechtenforum.nl om raad vragen.marlies
-
Ik heb op deze site gezien dat ik niet de enige boze klant van naturpost ben.Half mei kreeg ik een proefzending omega 3 tabletten.Ik had hier niet om gevraagd en ze dus zo in de prullenbak gegooid.Een mail gestuurd naar het bedrijf dat ik geen klant van ze wil zijn en geen produkten van ze wil ontvangen.Ook de rekening ga ik niet betalen.Niet omdat ik niet kan maar om het principe.
26 juni en herinnering van deze rekening.Ik heb met naturpost gebeld en gezegd dat ik niets heb besteld en niets ga betalen.De datum dat ik telefonisch zou zijn benaderd was tijdens onze vakantie,de geboortedatum die vermeld stond was niet van mij.
Ik had volgens de telefoniste het pakket terug moeten sturen.Toen ik haar zei dat ik niet om het pakket had gevraagd dus ook niet verplicht was om het terug te sturen werd mij verteld door haar dat ze dan ook de vervolgzendingen niet terug ging stopzetten en werd de hoorn neergelegd.
Ik heb contact opgenomen met consuwijzer en daar werd mij verteld dat als je ongewenst een pakket thuis krijgt je niet hoeft te betalen en ook niets terug hoeft te sturen.Dit geldt ook voor vervolgzendingen.ook deze worden ongevraagd toegestuurd.Ik heb geprobeerd een e-mail te sturen naar het bedrijf maar krijg ze helaas terug dat ze niet te leveren zijn.
De e-mail adressen die ik heb gebruikt zijn:
[email protected] en [email protected]
Ik hoop dat trosradar hier toch iets aan gaat doen dit jaar in haar uitzendingen
Josephine Endert
Volgens mij moeten mensen niet meer erg bang worden van de dreigingen van Naturpost want zij weten dat ze fout zitten. Ik kreeg ook aanmaningen, na het retourneren van onbestelde appelazijn tabletten en uiteidenlijk dreigde Universum Inkasso Nederland BV met een gerechtelijke procedure. Op mijn verzoek nam een advocaat van mijn vakbond CNV het dossier ter hand. Zij stuurde het incassobureau een heel kort briefje met een verwijzing naar artikel 7.7 van het Burgerlijk Wetboek. Het resultaat was dat het bureau, bijna per kerende post, mijn dossier sloot. Foei Naturpost en foei Universum Inkasso.
E. Corveleijn
E. Corveleijn
Wil hier even een dankje neerzetten.Kreeg gisteren iemand aan de tel.die een heel verhaal had over een aanbieding van visolie capsules.Ik koop ze wel in de winkel(niet Lachen)voor mijn kat van 18 jaar oud,lust geen vis.Dank zij het lezen van dit topic ben ik er niet ingestonken.Vandaar.
beste slacht overs van de naturpost
na vele emails tegestuurd hebben naar de tros radar ,vara en naar de thuiswinkelorg. heb ik nu een email gestuurd naar de ombudsman ik zou jullie dat ook adviseren omdat ook te doen ga naar de site
www.ombudsman of bel even naar de ombudsman daar word uitgelegt
wat je doen moet de telefoon is0900 672272290
veel sucses hoor het nog wel op de form groeten prince
na vele emails tegestuurd hebben naar de tros radar ,vara en naar de thuiswinkelorg. heb ik nu een email gestuurd naar de ombudsman ik zou jullie dat ook adviseren omdat ook te doen ga naar de site
www.ombudsman of bel even naar de ombudsman daar word uitgelegt
wat je doen moet de telefoon is0900 672272290
veel sucses hoor het nog wel op de form groeten prince