Daarom is het van belang om zijn boek te lezen. Dan zie je precies de literatuurverwijzingen.
Waarom is het niet mogelijk om deze punten hier te bespreken inclusief de betreffende literatuurverwijzing(en)?
Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het jou hoe dan ook niet zal overtuigen.
Wanneer je goede argumenten aanhaalt, voorzien van onderbouwing is de kans groot dat je mij overtuigd.
Wat echter ook meespeelt is dat ik zelf al goede argumenten heb verzameld voor het tot stand komen van mijn eigen visie.
Maar je zou het kunnen proberen in plaats van voor anderen te denken.
Dat is het probleem met het oude denken: het dogmatisch vasthouden aan oude, niet langer relevante geloofssystemen. Je hebt geen idee hoe onwetend je bent door halsstarrig vast te blijven houden aan de onwetenschap die jij beschouwt als wetenschap. De 'wetenschap' wordt gemanipuleerd en jij dus ook om erin te geloven!
Zoals eerder gezegd, dit ging er niet om jou of andere bekenden hier te overtuigen. Jullie blazen met een enorm ego menige criticaster omver door te strooien met een overdaad aan 'feitjes' en 'weetjes', ofwel met een grote mond (overigens maak jij je persoonlijk niet schuldig aan het laatste). Ik ben mondig genoeg om lezers van deze thread en anderen waar ik heb gepost een ander standpunt te laten zien. Het is aan de lezer wie hij/zij gelooft, daar ga ik niet over, maar zo komen in ieder geval twee kanten van de zaak naar voren.
Zoals eerder gezegd, dit ging er niet om jou of andere bekenden hier te overtuigen.
Probleem wat ik hier herhaaldelijk constateer is dat in plaats van het geven van een onderbouwing wanneer daarnaar wordt gevraagd deze afwezig blijft. Vervolgen volgt er ononderbouwde en vage kritiek op 'onze' denkwijze waarmee je het onderwerp weer uit de weg gaat.