LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijzen voeding

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Jos

Prijzen voeding

Ongelezen bericht door Jos »

De prijs van 500 gram pak Becel Pro-active is: E 5,39 of Fl 11,88. Is hier wat over bekend?

Edward

Re: Prijzen voeding

Ongelezen bericht door Edward »

Ja, daar is het volgende over bekend: Het is verrote duur voor een pakje kunst-boter!

En die 'toevoegingen' krijg je ook wel voldoende binnen als je gewoon normaal en redelijk gezond eet hoor!

Je kan veel beter een pakje normale margarine kopen, en van die euro's die je daar op bespaart een lekkere salade kopen of zo iets.

Laat je niet naaien door de voedings-industrie!

K. de Groot

Ongelezen bericht door K. de Groot »

Die boter is inderdaad verdraaid duur. Er zitten dan wel cholesterolverlagende middelen in, maar zodra je ophoudt met de boter gebruiken, verhoogt het cholesterol weer. Ik slik liever medicijnen, dan medicijnen in mijn boter.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Drink eens een biertje daar zit alcohol in.

remon

Ongelezen bericht door remon »

Kan het zijn dat een milk-chake tegenwoordig 3,00 euro :evil: kost?

akessa

Ongelezen bericht door akessa »

belachelijke prijs, ben ooit bij een voedingsdeskundigegeweest en die zei dat produkten met extra linolzuur uiterst schadelijk zijn voor de gezondheid, niet nemen dus. Blijkt dat becel pro active eerst onder een andere naam op de markt was maar dat er een keer een uitzending op de tv is geweest dat dit produkt door die enorme hoeveelheid linolzuur schadelijk zou zijn.( er zijn og veel meer boters bij alle winkels te verkrijgen waar extra linolzuur in zit, pas dus op!, lees het kuipje) wat schetst mijn verbazing, ja hoor, becel... werd opeens becel pro active, schei toch uit, helpt allemaal niets is toegevoegde chemische zooi en meneer becel vult zijn zakken door jouw wanhopige aankoop. Tip van voedingsdeskundige:De gezondste boter is roomboter, puur natuur, zonder chemische rommel toegevoegd. Word je echt niet dik van hoor, dat kleine beetje per dag en het is nog lekker ook!

leovv

Ongelezen bericht door leovv »

Juist ben sinds kort als diabeet bezig met meet vet en minder koolhydraten.
Roomboter heerlijk en natuurlijk ook olijfolie maar verder voel ik me prima sinds ik dat doe.
Meer energie en voel me gewoon veel beter[/b]

resp00114186

Ongelezen bericht door resp00114186 »

Dure boter is een crime, vergelijk eens wat er op de verpakking staat, dan zul je zien dat goedkopere boters vaak net zo goed zijn. wel is bekend dat vloeibare produkten beter zijn, er is zoveel troep nodig om ze vast te maken, dus beter vloeibaar.

Gesloten