nee, wat dan te denken over de chupachup lollies met Daphne Dekkers, ze zijn nu gezond! want er zit geen vet in, jaja, geen vet in!!! Het moet toch niet maffer gaan worden. En ze zit er ook nog bij alsof t t 6e wereldwonder is die lollie, wat een domme zet van die Daphne, vond 'r altijd nog wel aardig maar hiermee heeft ze toch volledig de plank mis geslagen. Wat een domme reclame zeg...
Dat ze zich hiervoor heeft kunnen lenen.
(Geld maakt gelukkig moet ze gedacht hebben)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] recalme
Re: recalme
Nou chupachup krijgt vast volgend jaar de prijs voor goede voeding.
Als ze deze producten al nomineren.
nomineren voor een loden leeuw?
Ach dat hoeft niet,want ze krijgen vast een prijs voor goede voeding van het voedingscentrum.
Als ze dit jaar de volgende producten nomineren dat wordt volgend jaar zeker chupachup genomineerd.
Nominaties Jaarprijs Goede Voeding 2004 bekend
Het Voedingscentrum heeft de nominaties voor de Jaarprijs Goede Voeding 2004 bekend gemaakt. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een product dat een gezond voedingspatroon gemakkelijker maakt voor de consument. Onder het motto: ‘maak de gezonde keuze, de gemakkelijke keuze’ nomineerde de onafhankelijke jury dit jaar vier producten. Het Voedingscentrum maakt de winnaar van de Jaarprijs Goede Voeding bekend op 30 november.
De genomineerde producten zijn:
* Blue Band Goede Start! Wit Brood van Unilever Bestfoods
Blue Band Goede Start! Wit Brood met dezelfde voedingswaarde als volkorenbrood is een goed alternatief voor mensen die nu geen bruin brood eten.
* Fruit2day van Hero Nederland B.V.
Fruit2day is 200 ml vloeibaar fruit met stukjes. Het kan de fruitconsumptie stimuleren, met name bij ‘niet fruit-eters’.
* Lay's Light Ribble Natural van Smiths Food Group
Lay's Light Ribble Natural kan, doordat het minder verzadigd vet bevat dan andere light chips, het ‘ongezonde’ snacksegment een impuls geven een bijdrage te leveren aan het verlagen van het verzadigd vet-gehalte in
*Zonnezuivel 30+ van Uniekaas Nederland B.V. Door de goede vetzuursamenstelling van Zonnezuivel 30+ kan dit product bijdragen aan het verlagen van de inname van verzadigd vet.
ja zo lust ik ze ook wel
Als ze deze producten al nomineren.
nomineren voor een loden leeuw?
Ach dat hoeft niet,want ze krijgen vast een prijs voor goede voeding van het voedingscentrum.
Als ze dit jaar de volgende producten nomineren dat wordt volgend jaar zeker chupachup genomineerd.
Nominaties Jaarprijs Goede Voeding 2004 bekend
Het Voedingscentrum heeft de nominaties voor de Jaarprijs Goede Voeding 2004 bekend gemaakt. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een product dat een gezond voedingspatroon gemakkelijker maakt voor de consument. Onder het motto: ‘maak de gezonde keuze, de gemakkelijke keuze’ nomineerde de onafhankelijke jury dit jaar vier producten. Het Voedingscentrum maakt de winnaar van de Jaarprijs Goede Voeding bekend op 30 november.
De genomineerde producten zijn:
* Blue Band Goede Start! Wit Brood van Unilever Bestfoods
Blue Band Goede Start! Wit Brood met dezelfde voedingswaarde als volkorenbrood is een goed alternatief voor mensen die nu geen bruin brood eten.
* Fruit2day van Hero Nederland B.V.
Fruit2day is 200 ml vloeibaar fruit met stukjes. Het kan de fruitconsumptie stimuleren, met name bij ‘niet fruit-eters’.
* Lay's Light Ribble Natural van Smiths Food Group
Lay's Light Ribble Natural kan, doordat het minder verzadigd vet bevat dan andere light chips, het ‘ongezonde’ snacksegment een impuls geven een bijdrage te leveren aan het verlagen van het verzadigd vet-gehalte in
*Zonnezuivel 30+ van Uniekaas Nederland B.V. Door de goede vetzuursamenstelling van Zonnezuivel 30+ kan dit product bijdragen aan het verlagen van de inname van verzadigd vet.
ja zo lust ik ze ook wel
zo hebben jullie dat gezien? sbs showflits.
Daphne werd even aangepakt door de consumentenbond, haha, ze had geen commentaar , nee wat kan je zeggen waarom je zo'n domme reclame hebt gemaakt?
Ehhh.... voor t geld.
Consumentenbond vind lolliereclame misleidend omdat er wel degelijk narigheid in zit, weliswaar geen vet maar wel 83% suiker en ja dat wordt ook lekker omgezet in vet... (en slecht voor de tandjes!)
Dahpne wou niet op de buis, tja dat zegt genoeg...
Daphne werd even aangepakt door de consumentenbond, haha, ze had geen commentaar , nee wat kan je zeggen waarom je zo'n domme reclame hebt gemaakt?
Ehhh.... voor t geld.
Consumentenbond vind lolliereclame misleidend omdat er wel degelijk narigheid in zit, weliswaar geen vet maar wel 83% suiker en ja dat wordt ook lekker omgezet in vet... (en slecht voor de tandjes!)
Dahpne wou niet op de buis, tja dat zegt genoeg...
pfffffffffff, elaine waar maak je je druk om zeg.
99% van de reclames kloppen niet en zijn misleidend.
En onderhand doet 99% van de bekende nederlanders mee in reclamespotjes.
Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die zo opgefokt kunnen worden van een reclamespotje......
Zou er eens met iemand over gaan praten elaine, dit is niet gezond, zoek hulp nu het nog kan.
99% van de reclames kloppen niet en zijn misleidend.
En onderhand doet 99% van de bekende nederlanders mee in reclamespotjes.
Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die zo opgefokt kunnen worden van een reclamespotje......
Zou er eens met iemand over gaan praten elaine, dit is niet gezond, zoek hulp nu het nog kan.
hoezo mag je niet vallen over een reclame dat maak jij toch niet uit waar ik overval, en als ik wat wil zeggen dan doe ik dat. Er wordt zelfs een prijs uitgedeeld voor de irritantste reclame van elk jaar dus waarom kan ik daar niet iets overzeggen.
Zelfs de consumenten bond is er achteraan gegaan dat zegt ook wel iets! Bemoei jij je lekker met je eigen zaken dat scheelt weer in de irritaties op dit net.
Jouw commentaar had in ieder geval niets met voeding te maken, vandaar.
Zelfs de consumenten bond is er achteraan gegaan dat zegt ook wel iets! Bemoei jij je lekker met je eigen zaken dat scheelt weer in de irritaties op dit net.
Jouw commentaar had in ieder geval niets met voeding te maken, vandaar.