LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rundergehakt van A.H.

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Anneke

Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Anneke »

Met het bakken van ± 350 gr gehakt met 2 eetl olijfolie kwam ik tot mijn verbazing er achter dat ik ± 250 gr gehakt over hield.
De rest was water.
Dat verwacht je toch niet van A.H. dacht ik.
Of worden we nu belaserd door dat alles goedkoper moet?

Kelvin

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Kelvin »

Hetzelfde heb je bij de C 1000 ook hoor.
Erg veel water

O. Graaff

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door O. Graaff »

Wel een algemene opmerking. Bijna al het vlees bevat veel vocht en ik vind dat niet normaal.

Krijg ook de indruk dat dit te maken heeft met hormonen die de dieren krijgen zodat ze meer vocht vast houden. Tel uit je winst.

Veel vlees gaat bij het bakken eerst vocht afscheiden; is dit verdampt, dan wordt het pas bruin. Dit is een vorm van oplichting, en ik denk ook niet dat dit goed is voor de dieren.

Hormonenmaffia??

romeosierra

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door romeosierra »

Haal het gehakt(runder)eens bij een Turkse of Marokaanse slager,daar heb ikzelf nog nooit rot of waterig gehakt gehad en bij A.H wel en die is ook niet zo goedkoop als dieTurk of Marokaanse slager,maar zijn wel beter.(p.s. ik ben zelf Nederlander) :idea: :ideai

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik sluit me aan bij romeosierra,gewoon bij de islamitische slager kopen.het is goedkoper en je krijgt waar voor je geld(geen water en weinig vet) :wink:

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

bij A-h 4.99 de kilo en in de aanbieding 3.99 vocht zit er altijd in vlees,kijk naar de mens of zijn jullie uitgedroogd, en ja ik heb 2 marokaanse slagers een op 50 meter van mijn huis en de tweede 100 meter , ze zijn goedkoop maar kijk niet naar de werkbank en ook niet naar de wit (rode ) werkjas ,ik koop daar groent en fruit maar moet er niet aan denken om er vlees te kopen.

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

gewoon bij de hollander blijven kopen en ga aub nooit meer naar de islamitische slager met veel bloed op de schort,maar arme ziel snap je dan niet dat vlees bloedt????

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

gewoon lekker verpakt bij de supermarkt blijven kopen met voldoende kunstmatige stoffen zodat je geen bloed ziet maar waarom stap je niet over op astronautenvoedsel dan blijven je handen ook steriel?! :D

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zelf een allochtone, maar ik zal liever bij A.H .vlees halen dan bij islamieten.

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

Als er niet zoveel water in zou zitten dan was het vlees weer te duur, en gaat dat volk weer naar de lidl of aldi, biologisch vlees is te duur, dus dan maar iets dat er op lijkt, neem nu kip filet, praktisch helemaal water, maar dat wilt men toch? Men wilt toch helemaal geen kip, men wilt iets dat er op lijkt, maar slechts een kwart kost van het echte spul, dit noemt men de Lidl mentaliteit. Als het er maar een beetje op lijkt dan is het al goed.

Tony

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

zeker een allochtone uit belgie :lol:

Inge van Leuven

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Inge van Leuven »

De keus is vlees bij de supermarkt te halen (waarvan naar mijn idee AH de beste is) of bij de slager. Bij de slager is het vlees veel beter, maar vaak ook duurder, dan welke supermarkt dan ook. Ik wissel het af en kies als supermarkt AH.

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

vlees van AH komt gewoon uit een fabriek dus stel je er ondanks de hoge prijs niet te veel van voor

Inge van Leuven

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Inge van Leuven »

Het vlees van de andere supermarkten bij ons in de buurt is vaak vetter en minder lekker. Van de slager vind ik het het best, maar veel duurder. Toch gaat daar mijn voorkeur naar toe.

Tosbaga

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Tosbaga »

wij slachten gewoon ons eigen vlees, dan heb je altijd goed vlees en weet je zeker dat er geen troep in zit.

Lucifer

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Lucifer »

Goedzo Tobaga!ga zo door,als ik er tijd voor had zou ik het ook doen.prima!

Lucifer

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Lucifer »

Ik bedoel Tobaska :wink:

Lucifer

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Lucifer »

Tosbagasorry!

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

Nooit van vegetarisch gehoord?!

Gast

Re: Rundergehakt van A.H.

Ongelezen bericht door Gast »

andijvie is ook zo'n 98% water :D

Gesloten