LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schnitsels albert heijn

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Marktkenner

Schnitsels albert heijn

Ongelezen bericht door Marktkenner »

Ff checken: is het meerdere mensen opgevallen dat de gepanneerde schnitsels van de AH veranderd zijn qua samenstelling? voor een week of 4-6 terug waren dit altijd gepaneerde varkens filets (dus echt vlees), maar nu zijn ze gemaakt van een gemalen vleessoort(en?) en zijn ze "ineens" allemaal even zwaar!
Daarnaast zijn ze een stuk minder van smaak als je het mij vraagt.
ook de structuur is echt apart maar de prijs is natuurlijk gelijk gebeleven.
we worden weer genept waar we bij staan. Als je de AH servicelijn belt nemen ze je klacht op, maar je hoort er niets van terug. valt dat ff tegen van de Appie!

ciske

Re: Schnitsels albert heijn

Ongelezen bericht door ciske »

misschien heb je de verkeerde gepakt?

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Hoe het nu is met de schnitsels van de appie weet ik eigenlijk niet omdat ik ze al een jaartje of 2 a 3 niet meer koop en dus ook niet meer goed bekijk in de winkel.

Toen ik ze wel nog kocht waren het inderdaad nog wel echte filets, ze waren ook onregelmatig van vorm en gewicht. De reden dat ik ze al een paar jaar niet meer koop is omdat ik de indruk kreeg dat de smaak aan het veranderen was. Naar mijn smaak werd vooral de naturel variant meer en te veel gekruid en ik proefde niks meer van het vlees maar alleen peper en zout.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je hebt bij AH ook gehaktsnitzels.

beschuitje

Ongelezen bericht door beschuitje »

En nog veel meer artikelen.

ciske

beschuitje schreef:
En nog veel meer artikelen.

en vegetarisch misschien heeft TS die wel meegenomen :mrgreen:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Gepaneerde schnitsels en nog andere gepaneerde artikelen, zijn altijd van gemalen (afval) vlees. :wink:
Ik zou zeggen, eet smakelijk. :lol:

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

De nieuwe naam wordt in de volksmond meer dan waarschijnlijk "bagger"schnitsel. Dit is een eerste teken van de toekomstige oorlog tussen onze AH en onze JUMBO.

Maxiem.

ciske

MAXIEM schreef:@@@

De nieuwe naam wordt in de volksmond meer dan waarschijnlijk "bagger"schnitsel. Dit is een eerste teken van de toekomstige oorlog tussen onze AH en onze JUMBO.

Maxiem.
:lol: niet waar Maxiem er is totaal geen oorlog voor nodig, ieder heeft een eigen smaak :wink:

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Koop varkens filets en paneer ze zelf.
Is zo gebeurd.En ze zijn dan echt lekker

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

en om toe te voegen aan snepkes post...

je kan zelf bepalen hoeveel en wat voor kruiden je erop doet (dat doe ik dus ook altijd)

goedkoper, lekkerder en gezonder :lol:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

snepke schreef:Koop varkens filets en paneer ze zelf.

Juist, alles wat je paneert koopt, daar wordt de inhoud verstopt/ verbloemd, dat je niet kunt zien , wat voor rotz..i er in zit. :wink:

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

nevermind schreef:
snepke schreef:Koop varkens filets en paneer ze zelf.

Juist, alles wat je paneert koopt, daar wordt de inhoud verstopt/ verbloemd, dat je niet kunt zien , wat voor rotz..i er in zit. :wink:
Precies,je ziet nu wat je koopt

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

nog beter qua kwaliteit is het bij een echte slager te kopen, maar ja die moet je wel in de buurt hebben..

ik heb 2 supermarkten in 5 min looptijd maar ik moet voor de dichtbijzijnste slager een kwartier fietsen (en ik fiets niet traag)

Marktkenner

Ongelezen bericht door Marktkenner »

Ah... Kijk fijne reacties allemaal. Ik weet echt wel wat ik koop na 17 jaar horeca ervaring
Dus ja, ik maak ze ook wel eens zelf maar vond ze van de AH soms gewoon makkelijk
en vond ze prima smaken. Maar helaas, nu dus niet meer. Ik denk ook dat het niets te maken
heeft met prijzenoorlog, maar zaken als AH zijn altijd bezig om bepaalde producten
Goedkoper te laten produceren.
En nee, ik heb geen ander product gekocht het gaat gewoon over de naturel schnitsels!

Emmy75

bianca82 schreef:nog beter qua kwaliteit is het bij een echte slager te kopen, maar ja die moet je wel in de buurt hebben..
Klopt, o.a. schnitsels koop ik regelmatig bij een echte slager. Persoonlijk vind ik die veel lekkerder dan van de appie en echt een goed stukje vlees.
nevermind schreef:Juist, alles wat je paneert koopt, daar wordt de inhoud verstopt/ verbloemd, dat je niet kunt zien , wat voor rotz..i er in zit. :wink:
Bij supermarkten inderdaad vaak wel helaas, bij de slager koop ik dit soort producten met regelmaat en dan is het vlees toch een stuk beter en geen doorgemalen pulp.

ciske

Bij supermarkten inderdaad vaak wel helaas, bij de slager koop ik dit soort producten met regelmaat en dan is het vlees toch een stuk beter en geen doorgemalen pulp
Die van C1000 zijn anders prima hoor, smaakt goed.

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

Wat verkopen ze toch ook een rommel, laatst werd een tartaartje (van een andere winkel) helemaal bol tijdens het bakken?!? Het rook niet vies maar het rook ook niet naar tartaar zoals je dat vroeger kocht.

Emmy75

ciske schreef:Die van C1000 zijn anders prima hoor, smaakt goed.
Geen idee, kom eigenlijk niet bij de C1000. Ik ga niet naar tig winkels om mijn boodschappen te verzamelen en aan winkels als de C1000 en Plus heb ik een hekel gekregen. Bij Plus gebeurde het vaker dat een aanbieding nooit in de winkel heeft gelegen en bij C1000 hebben ze heel vaak de voorwaarde dat je maar max. 4 aanbiedingen mag kopen. Zelfs als de C1000 weer stunt met de "partijhandel". Hoezo partijhandel je mag helemaal niet echt inslaan want mag maar max. 4 aanbiedingen nemen? Dat is toch geen partijhandel.

Gesloten