LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smaakt appelsientje lekker ?
Re: smaakt appelsientje lekker ?
@ Venantius ..........
eh smaken verschillen misschien?
verwijderen ajb
eh smaken verschillen misschien?
verwijderen ajb
-
Ik meng het weleens met Spa rood.
Het lijkt mij gezonder dan Spa Appel of Spa sinaasappel.
Maar ieder zijn meug.
Grootvader
Het lijkt mij gezonder dan Spa Appel of Spa sinaasappel.
Maar ieder zijn meug.
Grootvader
Je heb het kennelijk nog niet door, maar je mag in dit land ZELF kiezen of je wel of niet Appelsientje koopt. Er wordt jou dus wel degelijk wat gevraagd: of je wel of niet dat product koopt.Na 35 jaar dat dure saaie oranje pak is consument nog niets gevraagd
Als je quote venantius dan blijft de emoticon vanzelf--------------------------------------------------------------------------------
Dat lijkt mij totaal niet relevant.
Appelsientje is op zichzelf wellicht een kwaliteitsprodukt
En je quote is onvolledig omdat je mijn emoticon weglaat.
Daarmee manipuleer je dus de lezers
weg of je moet hem er zelf weer aan toe voegen.
De thuismerken van Aldi en Lidl, ook zonder kleur en zoetstof zijn minder zuur!
Zelf kies ik altijd voor dubbeldrank, maar waarom dit merk, kijk goed en je ziet welke huismerken waar vandaan komen, dus de verpakking ernaast en let op de sluiting/plaats en de datum opdruk, dit verraad de grote merken!
Een medewerker van een grote fabriek die geen berichten mag plaatsen welk huismerk waar vandaan komt, en kijk dan ook naar de ingediënten, dan weet je het soms zekerder.
Tot ziens zuurpruimen!
Dirk.
Zelf kies ik altijd voor dubbeldrank, maar waarom dit merk, kijk goed en je ziet welke huismerken waar vandaan komen, dus de verpakking ernaast en let op de sluiting/plaats en de datum opdruk, dit verraad de grote merken!
Een medewerker van een grote fabriek die geen berichten mag plaatsen welk huismerk waar vandaan komt, en kijk dan ook naar de ingediënten, dan weet je het soms zekerder.
Tot ziens zuurpruimen!
Dirk.
En in dubbeldrank zit geen suiker???
Nog steeds een overbodige topic, gaan we het ook over het "zoetgehalte" van jam en snoep hebben?
Nog steeds een overbodige topic, gaan we het ook over het "zoetgehalte" van jam en snoep hebben?
Maar ik blijf erbij: als je appelsientje sinaasappelsap net lekker vindt, dat KOOP je het toch niet?de Merknaam : Dubbeldrank bestaat al jaren niet meer........... ik denk dat D1rk/Goz1k/ Anastasia nog oude voorraden hebben.
Simpel
mvrgr. Tinne
Ik vind het alleen lekker met Wodka, van D1RK/Gozik/Anastasia!
Die kunnen mij vast aan een goedkoop partijtje helpen....
Die kunnen mij vast aan een goedkoop partijtje helpen....
Lijkt me toch wel zuur venantius, om al die wrange opmerkingen te moeten lezen.