LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Snitzelmenu

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
José Boom

Snitzelmenu

Ongelezen bericht door José Boom »

Dinsdag 21 december, ben ik met mijn dochter een hapje gaan eten in le Petit Méchant in de Jan Heinstraat te Tilburg

Mijn dochter bestelde een snitzel menu, ik erwtensoep met roggebrood, daar was niets mis mee, maar met de snitzel van mijn dochter wel, hij was echt uitgeproken vies, toen ik daar de serveerster op aansprak nam ze hem mee om een nieuwe te halen zei ze, maar vrijwel meteen kwam de eigenaresse van het bedrijf op ons afgelopen met de mededeling dat die snitzel dus gewoon goed was, dat hij in plantaardige olie was gebakken, dat ik hem gewoon moest betalen en dat het mijn eigen risico was als ik iets niet goed vond, ze liep weg, kwam terug met het eerder meegenomen bord, en kwakte het letterlijk zo weer voor mijn dochters neus neer. De snitzel heeft mijn dochter niet op, die heb ik ingepakt in een servet, ik dacht misschien kan ik hem ergens laten onderzoeken, maar wist niet waar ik moest zijn daarvoor, toen mijn dochter de salade dan nog op wilde eten, vond ze een vieze zwarte stugge haar, tussen de saladen, in de open keuken die ze daar hebben staat een donkerkleurig meisje, dus al vrij snel begreep ik dat die dus hoogstwaarschijnlijk van haar kon zijn, maar je moet dat bij Le Petit Méchant allemaal voor lief nemen, gewoon betalen en verder niet zeuren, ik heb betaald, maar echt tegen mijn geweten in, ik kom daar nooit meer, niet normaal zoals ze daar met hun klanten omgaan, ik vertel het tegen iedereen die het horen wil, had ik kunnen weigerern met betalen??

Met vriendelijke groet,

José Boom

Gast

Re: Snitzelmenu

Ongelezen bericht door Gast »

heeft u de bazin dan niet weer geroepen toen u die haar vond?
Toen was ik opgestaan als ik was geweest, duidelijk een geval van niet-hygienische voedselbereiding en dan heb je iets om over te discussieren en eventueel voor op te staan en weg te lopen.

Gast

schnitzel

Wokkie

Ongelezen bericht door Wokkie »

IK ZOU TEGEN DE UITBATER VAN DEZE VIEZE TENT ZEGGEN: "AUF WIENERSCHITZEL" EN GELIJKTIJDIG DE KEURINGSDIENST VAN WAREN INLICHTEN.[/b]

Gast

Ik loop daar vaak langs en moet zeggen dat ik daar ook niet gauw zou gaan eten,het personeel kijkt daar zoooooooo ontzettend nors!! om bang van te worden!! :shock:

Gesloten