LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sterremix van Pickwick
Sterremix van Pickwick
In de uitzending van Radar van 8/12/2003 kwam de Sterremix van Pickwick ter sprake. Er waren mensen die hallucinerend werden na het drinken hiervan. Zelf heb ik de mix ook gedronken, maar niet deze klachten gekregen. Wel is de sterremix eerder negatief in het nieuws geweest. Ik kan hier helaas niets over terug vinden. Kan iemand mij meer informatie hier over geven?
Re: Sterremix van Pickwick
om te gaan hallucineren moet je wel grote hoeveelheden drinken hoor
Ik drink dit regelmatig en voel me er prettig bij. Paula
En ik drink om twaalf uur iets sterkers om te toosten op een naar ik hoop fijne afloop voor morgen van iemand
ik drink al jaren, dus sinds het bij pickwick is al sterrenmix. dit is beter voor je darmen aangezien ik darmpatient ben heb ik er veel profijt van.
ik heb nog nooit eerder last gehad van deze klachten en ik drink er heel veel van. om nog te reageren op het eerdere nieuws van sterrenmix, dat was niet van pickwick, dan had ik dat wel geweten. ik weet nog wel dat dat merk bij reformwinkels lag, maar het merk weet ik niet meer.
ik heb nog nooit eerder last gehad van deze klachten en ik drink er heel veel van. om nog te reageren op het eerdere nieuws van sterrenmix, dat was niet van pickwick, dan had ik dat wel geweten. ik weet nog wel dat dat merk bij reformwinkels lag, maar het merk weet ik niet meer.
En je gaat ook niet hallucineren van gewone sterrenmixthee, alleen als de FOUTE (ik geloof japanse i.p.v. chinese) steranijs gebruikt wordt, dan kun je er van gaan hallucineren.
Volgens mij is dit bij Pickwick nog nooit gebeurd.
Volgens mij is dit bij Pickwick nog nooit gebeurd.
Kun je de sterrenmixthee van Xenos zonder problemen drinken?
Gisteren enkele kopjes gedronken, en vandaag hebben mijn man en ikzelf barstende hoofdpijn. Ik weet niet of het daarvan komt maar omdat ik de berichten erover gelezen had wil ik toch even meer weten.
Gisteren enkele kopjes gedronken, en vandaag hebben mijn man en ikzelf barstende hoofdpijn. Ik weet niet of het daarvan komt maar omdat ik de berichten erover gelezen had wil ik toch even meer weten.