Hallo allemaal,
Op tv zag ik laatst een item over stoomkoken, maar kwam wat commercieel over. Ben toen op internet gaan zoeken naar info, daar staat ook dat het gezonder is als 'gewone' koken.
Maar ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen over stoomkoken...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] stoomkoken
Re: stoomkoken
Op marktplaats worden vaak dit soort geweldige en fantastische apparaten na enkele weken aangeboden omdat het zo goed werkt, dat inpakken en nooit meer willen gebruiken.......
Als je ziet hoeveel en tegen welke prijs ze aangeboden worden en hoe lang ze soms blijven staan en bied dus niet te hoog als je wilt proberen dus niet op TV kopen maar voor minder dan 1/4 op marktplaats?
Dit advies is meestal niet goed voor hun verkoop cijfers...
Als je ziet hoeveel en tegen welke prijs ze aangeboden worden en hoe lang ze soms blijven staan en bied dus niet te hoog als je wilt proberen dus niet op TV kopen maar voor minder dan 1/4 op marktplaats?
Dit advies is meestal niet goed voor hun verkoop cijfers...
Stomen is een manier van eten bereiden die smakelijk is en mogelijk ook gezond. Maar zoals bij alle methodes is het niet dé methode die alles lekker en gezond maakt.
Ik vind het een fijne aanvulling op andere kook methodes.
Ik vind het een fijne aanvulling op andere kook methodes.
Heb nog een hier staan, een keer gebruikt, kan je kopen.lekkerengezond schreef:Hallo allemaal,
Op tv zag ik laatst een item over stoomkoken, maar kwam wat commercieel over. Ben toen op internet gaan zoeken naar info, daar staat ook dat het gezonder is als 'gewone' koken.
Maar ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen over stoomkoken...
@lekkerengezond, dan kan je, als je er het geld voor over hebt, beter een stoomoven kopen. Die zijn wel behoorlijk duur, maar veel beter dan de Tefal, Princess en hoe ze allemaal heten aanbiedingen die, inderdaad, na een paar keer gebruik, in de kast belanden. Ik zou zeggen, Google eens op stoomoven. Weet je, in de reclame ziet de broccolo b.v. er zo groen dat je automatisch denkt: dat is gezond. Maar A: ze zijn nooit gestoomd op het plaatje en B: daar ga je niet iedere dag broccoli door eten, toch?