Ik zie dat veel mensen hier goed op hun portemonnees passen en dat is prima, want dat doe ik ook! Ik zie ook veel verschillende topics over supermarkten dus misschien is het beter om een centraal topic over supermarkt vergelijkingen te openen. Zet dus hier je favoriete supermarkt-vergelijkingssites neer:
www.supermarktnet.nl Mijn favoriet; het bevat heel erg veel info over supermarkten en bevat aanbiedingen en prijsvergelijkingen. Van alle sites die ik ken is deze het meest compleet.
www.prijsslag.nl Deze kennen de meesten al, goede site met aanbiedingen
supermarktgids.nl
www.veelvoordeel.nl
en uiteraard http://supermarkt.pagina.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Supermarkten
Re: Supermarkten
Echt een aanrader die supermarktnet.nl, veel informatie te vinden. Ik kende hem echter nog niet, is het nieuw? Bedankt voor de tip!
Willem
Willem
Re: Supermarkten
Prijzen bij supermarktnet kloppen prima zover ik weet. Heb vorige week lijstje van die site(en wat andere sites) vergeleken met de prijzen van mijn lokale Edah en Super de Boer en moet zeggen dat die volledig overeenkwamen. Wel is het natuurlijk zo dat bij alle prijsvergelijkingssites de prijzen gedateerd zijn en kunnen veranderen binnen mum van tijd. In ieder geval blijf ik het een topsite vinden. Veel meer informatie dan bijvoorbeeld op prijsslag.nl(wat alleen maar een mandje met prijzen vergelijken is). Trouwens niemand die nog meer sites weet?