Misschien had ik mijn vraag wat zorgvuldiger moet stellen,
Is deze verschijning in de foodbranche toelaatbaar? In alle voedsel fabrieken heb je strenge regels voordat het product in de supermarkt ligt, en op het moment dat de klant het mee naar huis neemt besmet je het brood tog een beetje.
Het gaat waarschijnlijk heel weinig teflon maar ik reken wel dat een vaste klant dit constant naar binnen werkt als ze om de 2 dagen langs komt voor een heel brood
Dat ik een eitje bak in een getefloneerde pan klopt maar ik verkoop dat eitje niet,
van mij part bak ik eieren op een asbest plaat zolang ik het maar niet verkoop, het gaat erom dat levensmiddelen de supermarkt uitgaan onder een bepaalde norm en ik weet niet wat voor deze situatie geldend is
Deze messen worden geplaatst door een bedrijf dat een onderhoudscontract heeft bij de winkelketen ik heb me laten vertellen dat ze gebruik maken van getefloneerde messen zodat de messen langer meegaan ipv een ongecoate mes, dit scheelt de winkelketen montagekosten en voorrijkosten, ik wil graag het hoofdkantoor bellen maar hoorde graag eerst wat meningen