LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Varkenshaas met Cranberry van AH
Varkenshaas met Cranberry van AH
Vorige week woensdag heb ik bij Albert Heijn Varkenshaas met cranberry (bonusaanbieding)gekocht. Bij het bereiden 'knetterde' het vlees op een vreemde manier in de pan. Bij het aansnijden was de varkenshaas van een soort ham-achtige structuur en geheel rosekleurig van binnen, ook qua smaak leek het op niets (waterig). Bij telefonsiche navraag bij de klantenservice van AH kon een van de medewerkers mij niet meer vertellen dan dat het vlees met marinade was geinjecteerd (met veel water??). Ik had nl het idee knollen voor citroenen gekocht te hebben en voelde me dus kortgezegd 'belazerd', zijn er nog meer mensen met dezelfde ervaring?? Bij AH klantenservice adviseerde men mij het maar op paier te zetten of een mailtje te sturen, hierop is nu het wachten. WORDT VERVOLGT
Re: Varkenshaas met Cranberry van AH
Ik koop nooit voorgemarineerde eten bij welke supermarkt dan ook. Zelfs niet vaak bij slager en poelier. Vaak worden er kruiden gebruikt, die ik niet zo snel zal gebruiken.
Ook half gemaakte produkten uit de supermarkt gebruik ik niet.
Ook half gemaakte produkten uit de supermarkt gebruik ik niet.
nou dat is leuk om te weten
Ik smurf nooit bij AH of ander super. De porties zijn te groot en smakeloos als ze gekruid zijn. Doe ik zelf wel.!