LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Varkensvlees
-
Varkensvlees
Zojuist een item bij Een Vandaag....
Al in 1979 was bekend, door een onderzoek van een wetenschapper en dierenarts, dat het vergassen van varkens met CO2 afschuwelijk was voor de varkens.
De beelden werden getoond. Ze creperen en lijden enorm.
Daarna is dit 20 jaar lang verboden, nu gebeurt het weer......
ONBEGRIJPELIJK.
Iedereen die varkensvlees eet zou dit moeten weten, je hebt dus een zeer grote mate van extreem dierenleed op je geweten.
Eet smakelijk.
Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zoiets op hun geweten willen hebben.
Dinsdag beslist de tweede kamer of het nieuwste onderzoeksfilmpje getoond gaat worden. Het is eigenlijk te gek dat iedereen zo dom gehouden wordt en niet voorgelicht.
Al in 1979 was bekend, door een onderzoek van een wetenschapper en dierenarts, dat het vergassen van varkens met CO2 afschuwelijk was voor de varkens.
De beelden werden getoond. Ze creperen en lijden enorm.
Daarna is dit 20 jaar lang verboden, nu gebeurt het weer......
ONBEGRIJPELIJK.
Iedereen die varkensvlees eet zou dit moeten weten, je hebt dus een zeer grote mate van extreem dierenleed op je geweten.
Eet smakelijk.
Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen zoiets op hun geweten willen hebben.
Dinsdag beslist de tweede kamer of het nieuwste onderzoeksfilmpje getoond gaat worden. Het is eigenlijk te gek dat iedereen zo dom gehouden wordt en niet voorgelicht.
-
Re: Varkensvlees
Ik neem nog een speklapje
ik hou meer van een karbonaatje
-
Gravedigger, ben je wel eens in een abattoir geweest ?
-
Okay misschien lijden jullie nog een keer flink, dan weet je zelf wat het is.....
-
Ik zou niet weten wat ik daar te zoeken heb. Nee dus !Gravedigger, ben je wel eens in een abattoir geweest ?
@bob:
Opzouten met deze nutteloze topic, ga lekker lopen klagen op een "diervriendelijke site".
ga lekker gras eten, weet je zeker dat daar niks mis mee is....
Hoewel, gras van een weiland langs de snelweg?
Opzouten met deze nutteloze topic, ga lekker lopen klagen op een "diervriendelijke site".
ga lekker gras eten, weet je zeker dat daar niks mis mee is....
Hoewel, gras van een weiland langs de snelweg?
ik wel en in mijn groene pakjes tijd heb ik ook nog een paar kippetjes mogen slachten