dit kan ik nu omdat ik ook ben afgevallen door zo min mogelijk koolh. te eten. Nu ik daar rekening mee hou gaat het prima.
Echt het werkt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vet en koolhydraten
Re: vet en koolhydraten
Ook met Weight-watchers kun je afvallen.
Ik ben in 6 maanden 13 kilo en mijn man (door mijn manier van koken) is ongemerkt 15 kilo afgevallen.
Volgens mij is het gewoon een kwestie van opletten van wat je eet!
En met Weight-watchers heb je beslist geen honger! Integendeel, het kostte zelfs in het begin moeite om 3 stuks fruit en 300 gram groente minimaal te verorberen. Buiten het ontbijt en de lunch (wat ik meestal oversloeg) om.
Ik ben in 6 maanden 13 kilo en mijn man (door mijn manier van koken) is ongemerkt 15 kilo afgevallen.
Volgens mij is het gewoon een kwestie van opletten van wat je eet!
En met Weight-watchers heb je beslist geen honger! Integendeel, het kostte zelfs in het begin moeite om 3 stuks fruit en 300 gram groente minimaal te verorberen. Buiten het ontbijt en de lunch (wat ik meestal oversloeg) om.
Re: vet en koolhydraten
Dat zou best kunnen. Maar misschien heb je gehoord van een verstoorde alvleesklier (pancreas) Deze mensen hebben niets aan een rijk koolhydraat dieet. Maar is een methode als Atkins als Heller,juist een oplossing.
Jij mag misschien heel veel baat hebben met W.W. Maar of je het je hele leven lang volhoudt. Is een andere zaak.
Ik denk dat je Atkins veel langer vol kan houden.
Omdat je in 4 fase's eet. Bij WW is dat niet het geval.
Jij mag misschien heel veel baat hebben met W.W. Maar of je het je hele leven lang volhoudt. Is een andere zaak.
Ik denk dat je Atkins veel langer vol kan houden.
Omdat je in 4 fase's eet. Bij WW is dat niet het geval.