LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vlees van C1000
Vlees van C1000
Is het iemand ook al opgevallen dat het vlees van de C1000 veel water bevat. Zojuist geprobeerd shoarma vlees te bakken. Het leek wel of ik shoarma aan het koken was zoveel vocht kwam eruit. Eigenlijk heb ik dus een voor een deel water gekocht. Wat een oplichterij!
Re: Vlees van C1000
ja dat heb ik dus ook al een paar keer gezien lijkt wel of het ingevroren is geweest
Wij kopen al jaren ons vlees bij C1000 en zijn er zeer over te spreken.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding vinden wij.
Als de shoarma niet goed is, zal je dat ergens ander moeten halen.
Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding vinden wij.
Als de shoarma niet goed is, zal je dat ergens ander moeten halen.
ik vind al het vlees niet goed bij c1000 is altijd taai .en daarom ga ik het ook ergens anders halen
ik zelf werk bij c1000 in de slagerij en ik kan je wel even uitleggen hoe het komt dat shoarma wat nattig is, dit komt doordat de reepjes machinaal gesneden wordt dit kan alleen als het vlees ligt wordt aangevroren anders kan het niet door de machine.
Deze reepjes worden dan gekruidt met shoarma kruiden, dan gaat het naar in dit geval c1000 toe.Dus de shoarma kan inderdaad wat natter zijn maar voor het bak proces kan ik je adviseren om kleine hoeveel heden shoarma te bakken en niet in een keer een kilo in de pan te gooien.
Wat misschien ook een idee is om zelf shoarma te maken koop roerbak reepjes naturel en doe er zelf shoarma kruiden op.
Over het algemeen krijgen wij heel veel komplimenten van klanten die het vlees erg goed vinden bij ons het ligt alleen aan de leverancier bij wie c1000 zaken doet hoop je iets geholpen te hebben groetjes,
Deze reepjes worden dan gekruidt met shoarma kruiden, dan gaat het naar in dit geval c1000 toe.Dus de shoarma kan inderdaad wat natter zijn maar voor het bak proces kan ik je adviseren om kleine hoeveel heden shoarma te bakken en niet in een keer een kilo in de pan te gooien.
Wat misschien ook een idee is om zelf shoarma te maken koop roerbak reepjes naturel en doe er zelf shoarma kruiden op.
Over het algemeen krijgen wij heel veel komplimenten van klanten die het vlees erg goed vinden bij ons het ligt alleen aan de leverancier bij wie c1000 zaken doet hoop je iets geholpen te hebben groetjes,
Jullie moeten een de biefstuk pakken hij is al bruin voordat je hem bakt. De eerste keer dat we ermee terug gingen boden ze hun excuses aan en kregen we nieuwe alleen jammer dat die het ook hadden. Toen zeiden ze dat het normaal was omdat het vlees tegen elkaar lag.Ik vind het alleen vreemd dat de slager hier geen last van heeft. Dus mensen betaal bij de slager iets meer het vlees daar is wel goed.
Ik ben ook zeer tevreden over het vlees van de C1000, ik vind dat het een goede prijskwaliteit heeft en ben het met degene die zei dat het vlees altijd taai was totaal niet eens want het is vaak heerlijk.
tja mikesvan over smaak valt niet te twisten, heb je of heb je niet
ket vlees bij C1000 is kwalitatief gewoon veel minder, maar ja als je liever een groter stukje vlees hebt moet je het daar vooral blijven kopen.... flink kauwen is nog goed voor je kaken ook
ket vlees bij C1000 is kwalitatief gewoon veel minder, maar ja als je liever een groter stukje vlees hebt moet je het daar vooral blijven kopen.... flink kauwen is nog goed voor je kaken ook
Geef mij maar vlees van de Keurslager. Zelfs mijn hond zou ik het vlees van de C1000 nog niet geven.
ik vind het slecht vlees van c1000
wat een rotzooi zeg ba ba
biefstuk =taai
verse worst zo vet als de pest
karbonade niet lekker
nee geef mij maar vlees van a.h of de keurslager
wat een rotzooi zeg ba ba
biefstuk =taai
verse worst zo vet als de pest
karbonade niet lekker
nee geef mij maar vlees van a.h of de keurslager
Ligt sterk aan het filiaal.
Bij ons is het vlees van C100 wel erg goed.
in tegenstelling tot andere supermarkten hier.
Bij ons is het vlees van C100 wel erg goed.
in tegenstelling tot andere supermarkten hier.
het maakt niet uit waar je shoarmavlees koopt,het natte vlees het te maken met een natuurkundigproces wat ze osmose noemen
het zout in de shoarmakruiden bevat zout en dit trekt in het vlees en daardoor laat het vlees vleesvocht los,em dit in kombinatie met aangevroren vlees lijkt het net of het heel erg nat is
en als je dit aan de chefslager vraagt van C1000 zal hij je dit altijd duidelijk uit willen leggen en dan ontstaan er ook niet van die misverstanden van minder kwalitatief vlees
(nee ik werk niet bij de C1000)
het zout in de shoarmakruiden bevat zout en dit trekt in het vlees en daardoor laat het vlees vleesvocht los,em dit in kombinatie met aangevroren vlees lijkt het net of het heel erg nat is
en als je dit aan de chefslager vraagt van C1000 zal hij je dit altijd duidelijk uit willen leggen en dan ontstaan er ook niet van die misverstanden van minder kwalitatief vlees
(nee ik werk niet bij de C1000)
gast: ik ben het totaal met je eens, het verschilt per filiaal. En slager jij moet op houden hier reclame voor jezelf te maken
Mikesvan,ik wil helemaal geen reklame voor me maken,dat heb ik niet nodig(ben reeds drie jaar in de vut)het is alleen dat ik me eraan stoor dat sommige mensen zo kort door de bocht zijn en meteen aan het klagen zijn dat er bijna een hetse ontstaat tegen een winkelketen
Ik heb bij een toeleverancier gewerkt die het varkensvlees aanleverd bij de C1000.Zij hebben hoge eisen aan de kwaliteit en vragen zeer scherpe inkoopsprijzen en als leverancier heb je dit te doen anders gaan de gewoon op een ander als het kontrakt is afgelopen(kijk maar naar A-H die zet gewoon Dumeco aan de kant,omdat ze niet tevreden zijn)Ik wil alleen maar iets duidelijk maken en dat mensen eerst eens iets navragen voor ze beginnen te klagen
Ik heb bij een toeleverancier gewerkt die het varkensvlees aanleverd bij de C1000.Zij hebben hoge eisen aan de kwaliteit en vragen zeer scherpe inkoopsprijzen en als leverancier heb je dit te doen anders gaan de gewoon op een ander als het kontrakt is afgelopen(kijk maar naar A-H die zet gewoon Dumeco aan de kant,omdat ze niet tevreden zijn)Ik wil alleen maar iets duidelijk maken en dat mensen eerst eens iets navragen voor ze beginnen te klagen
Juist slager, af en toe heb ik het idee dat hier mensen een zaak echt naar de afgrond proberen te brengen om helemaal niks.
Is het nu echt zo moeilijk om je te verplaatsen in het bedrijf?
En het is helaas nog steeds zo dat je niet iedereen tevreden kan stellen.
En ja, nederlanders klagen nu eenmaal liever dan dat ze iets positiefs zeggen, behalve wanneer er over hem geklaagd wordt, want dan is het lijden in last.
denk na voor je iets doet
Is het nu echt zo moeilijk om je te verplaatsen in het bedrijf?
En het is helaas nog steeds zo dat je niet iedereen tevreden kan stellen.
En ja, nederlanders klagen nu eenmaal liever dan dat ze iets positiefs zeggen, behalve wanneer er over hem geklaagd wordt, want dan is het lijden in last.
denk na voor je iets doet
Denk na voor je iets opschrijft.
Zou het niet zo zijn : is Leiden in last ?
Zou het niet zo zijn : is Leiden in last ?
Mag ook, wat jij wilt, het is jouw dag....
Ik hoop alleen dat mensen eens een keertje na gaan denken, voordat ze iemand of een bedrijf moedwillig kapot maken.
Ze willen namelijk ook niet dat dat bij hen gebeurd.
Ik hoop alleen dat mensen eens een keertje na gaan denken, voordat ze iemand of een bedrijf moedwillig kapot maken.
Ze willen namelijk ook niet dat dat bij hen gebeurd.
hee slager maar de rest van het vlees bij de c1000 heeft het ook, hoe komt dat dan????????
Ik denk wel dat er verschil is bij welke C.1000 je vlees koopt.
Bij ons vind ik het vlees van goede kwaliteit.
Heb ook wel eens vlees bij een andere C.1000 gekocht en dat was een stuk minder.
Bij ons vind ik het vlees van goede kwaliteit.
Heb ook wel eens vlees bij een andere C.1000 gekocht en dat was een stuk minder.