Recent werd ik attent gemaakt op de gruwelijke omstandigheden waarin de kippen die door Kentucky Fried Chicken worden afgenomen worden gehouden en geslacht.
Op de website http://www.kentuckyfriedcruelty.com/dutch.asp vond ik hier inderdaad info over en zijn zelfs beelden te bekijken.
Wie weet hier meer over te vertellen? Totdat deze beestachtige praktijken tot het verleden behoren, zal ik geen KFC klant meer zijn. Ik hoop dat meer mensen dit zullen doen en op deze manier duidelijk maken dat deze onnodige mishandelingen onacceptabel zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] weet wat u eet bij KFC
Re: weet wat u eet bij KFC
Dat is toch geen nieuws, zo worden bijna alle kippen ter wereld gefokt. Ook de kip die je gewoon in de supermarkt koopt heeft niet een veel beter leven gehad
Goh, ik geloof dat ze zoiets bio industrie noemen! welkom op aarde.
het gemiddelde varken en de koe die bestemd zijn voor consumptie hebben geen beter leven dan de door jou net genoemde kippen van KFC. feit is dat wij mensen nu eenmaal vlees eten en het liefst zo goedkoop mogelijk, inderdaad er zijn ook scharrelprodukten te koop, maar die zijn te duur en zouden ook nooit de behoefte van alle mensen kunnen bevredigen tenzij we van nederland 1 grote boerderij maken. wij hebben bv 16 miljoen varkens ( nee ik heb het niet over de mensen) in nederland, probeer die maar eens diervriendelijk klaar te stomen voor de slacht. dus wat je zegt klopt, maar geldt niet alleen voor kfc.
Hoewel het natuurlijk intens triest is dat we tot zoiets zijn verworden is het allemaal niet meer dan de afschuwelijke werkelijkheid, de mens moet zich schamen, bah