LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sanaslank

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Boo-ja
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2009 12:03

Sanaslank

Ongelezen bericht door Boo-ja »

Hoi, hebben er mensen ervaring met SanaSlank? Hier in Belgie is dat niet te verkrijgen en ik zit te denken om een verkooppunt te worden van dit product via mijn toekomstige website " The happy diet store", graag had ik reacties gehoord over dit product. Is het financieel doenbaar, smaakt het, etc.

Groetjes, Boo

janine10
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:31

Re: Sanaslank

Ongelezen bericht door janine10 »

Hallo Boo-ja

Wel Sanaslank is op zich best een makkelijk dieet, maar het is wel erg duur. Daarbij komt je moet echt veel sporten/bewegen tijdens het dieet.
Dat kost ook weer geld een sportschool en dan nog die extra endomologie sessies, i.v.m. huidverslapping.
Buiten dit alles om is het medisch niet volledig verantwoord omdat het geheel gebaseerd is op enkel eiwitten. Google even en je ziet de e.v. schadelijke invloeden van teveel eiwitten.

Ik zou er echt nog een keer over nadenken. Want de meeste mensen geven echt geen € 4,80 voor 4 geroosterde sneetjes brood of een heel klein potje jam.

Boo-ja
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 jan 2009 12:03

Re: Sanaslank

Ongelezen bericht door Boo-ja »

Bedankt Janine voor je reactie, bij nader inzien heb ik inderdaad besloten om hier niet verder mee door te gaan.

A'rie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 feb 2010 21:18

Re: Sanaslank

Ongelezen bericht door A'rie »

Kleine kanttekening:
- bij elk dieet moet je sporten!
- als je veel afvalt, krijg je bij elk dieet de genoemde huidverslapping. De endormologiebehandelingen zijn optioneel.
- de mogelijke schade is alleen op lange termijn. Niet als je een of twee maanden dit dieet volgt.
- proteinedieten hebben als voordeel dat het het jojo-effect voorkomt. Jojo-en is, als het steeds voorkomt, ook schadelijk.
Kortom: ik vind alle argumenten die Janine geeft niet relevant.

Het klopt wel dat het dieet duur is, daar valt geen speld tussen te krijgen.

Gesloten