LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schnitsels albert heijn

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
ciske

Re: Schnitsels albert heijn

Ongelezen bericht door ciske »

Dat is toch geen partijhandel
de partijhandel is voor C1000 zelf , ik vind het zo slecht nog niet dat je 4 per klant mag, ga je met familie heb je een kar vol :mrgreen:

maar zo ieder zijn meug ik vind C1000 een prima winkel.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ciske schreef:de partijhandel is voor C1000 zelf , ik vind het zo slecht nog niet dat je 4 per klant mag, ga je met familie heb je een kar vol :mrgreen:
Dan moet ik eerst de halve familie optrommelen, ook niet echt voordelig zo. Bovendien als ze genoeg inkopen hoeven ze ook niemand teleur te stellen. Dan zouden ze ook niet moeten adverteren met partijhandel als de klant niet aan partijhandel mag doen. Ikzelf koop van goedhoudbare producten altijd een hele voorraad als er een goede aanbieding van is, welke ik weer aanvul bij de volgende goede aanbieding. Als de appie weer de hamsterweken heeft, dat hamster ik ook meestal goed maar alleen van producten die ik gebruik. Ik heb heel vaak kassabonnen waarop ik enkele tientjes bespaar, dus ja een hoop geld op jaarbasis.

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:16, 1 keer totaal gewijzigd.

ciske

Als de appie weer de hamsterweken heeft, dat hamster ik ook meestal goed maar alleen van producten die ik gebruik. Ik heb heel vaak kassabonnen waarop ik enkele tientjes bespaar, dus ja een hoop geld op jaarbasis.
oh...dus door jou grijp ik altijd mis bij appie? :lol:

Emmy75

ciske schreef:
Als de appie weer de hamsterweken heeft, dat hamster ik ook meestal goed maar alleen van producten die ik gebruik. Ik heb heel vaak kassabonnen waarop ik enkele tientjes bespaar, dus ja een hoop geld op jaarbasis.
oh...dus door jou grijp ik altijd mis bij appie? :lol:
Lijkt me sterk, doe meestal pas aan het eind van de week de booschappen en dan hebben ze de aanbieding meestal nog volop.

ciske

Emmy75 schreef: Lijkt me sterk, doe meestal pas aan het eind van de week de booschappen en dan hebben ze de aanbieding meestal nog volop.

Lijkt mij ook sterk, ga meestal naar C1000 :lol:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Marktkenner schreef:Ff checken: is het meerdere mensen opgevallen dat de gepanneerde schnitsels van de AH veranderd zijn qua samenstelling? voor een week of 4-6 terug waren dit altijd gepaneerde varkens filets (dus echt vlees), maar nu zijn ze gemaakt van een gemalen vleessoort(en?) en zijn ze "ineens" allemaal even zwaar!
Daarnaast zijn ze een stuk minder van smaak als je het mij vraagt.
ook de structuur is echt apart maar de prijs is natuurlijk gelijk gebeleven.
we worden weer genept waar we bij staan. Als je de AH servicelijn belt nemen ze je klacht op, maar je hoort er niets van terug. valt dat ff tegen van de Appie!
Wat staat er precies op het etiket? ALs daar precies opstaat wat je krijgt wordt je natuurlijk niet genept.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Marktkenner schreef: ik maak ze ook wel eens zelf maar vond ze van de AH soms gewoon makkelijk
en vond ze prima smaken. Maar helaas, nu dus niet meer. Ik denk ook dat het niets te maken
heeft met prijzenoorlog, maar zaken als AH zijn altijd bezig om bepaalde producten
Goedkoper te laten produceren.
Ik denk dat het ook met de wens van de klanten te maken heeft. Ik vind zelf in het algemeen schnitzels weinig te maken hebben met lekker vlees, maar eerder met een gemakkelijk stuk gekruid product. Voor veel mensen maakt het daarbij weinig uit of er nu een stuk vlees, gehakt of wat dan ook in zit, als het maar smaakt naar een gekruid korstje. En dan gaat het eerder om veel voor weinig dan om een goed product. Dus liever een goedkoop stuk gevuld met een willekeurig mengsel van gehakt, soja, tarwe, water en noem het maar op (je proeft het door de kruiden, panneer en vettigheid toch niet meer) dan een goed en duurder stuk vlees.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

kweenie schreef:
Marktkenner schreef: ik maak ze ook wel eens zelf maar vond ze van de AH soms gewoon makkelijk
en vond ze prima smaken. Maar helaas, nu dus niet meer. Ik denk ook dat het niets te maken
heeft met prijzenoorlog, maar zaken als AH zijn altijd bezig om bepaalde producten
Goedkoper te laten produceren.
Ik denk dat het ook met de wens van de klanten te maken heeft. Ik vind zelf in het algemeen schnitzels weinig te maken hebben met lekker vlees, maar eerder met een gemakkelijk stuk gekruid product. Voor veel mensen maakt het daarbij weinig uit of er nu een stuk vlees, gehakt of wat dan ook in zit, als het maar smaakt naar een gekruid korstje. En dan gaat het eerder om veel voor weinig dan om een goed product. Dus liever een goedkoop stuk gevuld met een willekeurig mengsel van gehakt, soja, tarwe, water en noem het maar op (je proeft het door de kruiden, panneer en vettigheid toch niet meer) dan een goed en duurder stuk vlees.
klopt mn partner is 1 van die mensen die het weinig uitmaakt..

ikzelf heb al gegeten als ik 1 hap van die weke muffe hap heb gegeten, hij klaagt weer dat hij zo moet kauwen bij een echte snitzel :lol:

kauw maar schat.. goed voor je kaken :lol:

ciske

kauw maar schat.. goed voor je kaken
En goed voor je maag, elke hap 6x kauwen. :lol:

mij maakt het wel uit hoe iets smaakt, is het zooi , dan koop ik het niet meer daar.

Emmy75

bianca82 schreef:ikzelf heb al gegeten als ik 1 hap van die weke muffe hap heb gegeten, hij klaagt weer dat hij zo moet kauwen bij een echte snitzel :lol:

kauw maar schat.. goed voor je kaken :lol:
Voor luie of tandenloze eters: aardappetjes, groentjes, vleesje en en lekker lepeltje jus even lekker door de blender doen en voilà smullen maar.. :lol:

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Emmy75 schreef:
Voor luie of tandenloze eters: aardappetjes, groentjes, vleesje en en lekker lepeltje jus even lekker door de blender doen en voilà smullen maar.. :lol:
Babyvoeding dus

Emmy75

snepke schreef:Babyvoeding dus
Yep.

Maar ff serieus.. moet er niet aan denken.. bah.

seconds-out

Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

snepke schreef:
Emmy75 schreef:
Babyvoeding dus
neu daar zit geen zout of jus in.. zo mager als amy winehouse was toen ze leefde

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik lees altijd etiketten omdat ik geen dingen wil eten waar mee gerommeld is. Laatst ergens zo'n stuk kant-en-klaar vlees gevonden met kruiden. Kijk ik op de verpakking: 85% vlees! En de rest: meuk.
Ik heb me nu voorgenomen om nooit meer iets op te pakken dat al in een plasticje zit. Is dus tijdverspilling want je krijgt niet wat je wilt.
Zelf ben ik erg weg van het 'beter leven' vlees van Jumbo en onovertroffen (maar helaas niet voor iedereen te verkrijgen) is het Irish Angus vlees van de Sligro. Duurder per kilo maar als je dan een pond koopt hou je ook een pond en is niet de helft water.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Miepje1 schreef:Ik lees altijd etiketten omdat ik geen dingen wil eten waar mee gerommeld is. Laatst ergens zo'n stuk kant-en-klaar vlees gevonden met kruiden. Kijk ik op de verpakking: 85% vlees! En de rest: meuk.
Ik heb me nu voorgenomen om nooit meer iets op te pakken dat al in een plasticje zit. Is dus tijdverspilling want je krijgt niet wat je wilt.
Zelf ben ik erg weg van het 'beter leven' vlees van Jumbo en onovertroffen (maar helaas niet voor iedereen te verkrijgen) is het Irish Angus vlees van de Sligro. Duurder per kilo maar als je dan een pond koopt hou je ook een pond en is niet de helft water.

Ik kijk helemaal niet naar kant en klaar vlees, ook daar zit rommel in zoals in de gepaneerde schnitzels.
Trouwens is de Sligro niet voor alle mensen toegankelijk want dit is een groothandel. :wink:

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Dat zei ik toch, dat vlees van bij de Sligro niet voor iedereen verkrijgbaar is... Wel lezen hoor.

seconds-out

Laatst gewijzigd door seconds-out op 31 jan 2012 00:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Haha wat een gezeur om een snitzel, koop gewoon je eigen hamlapje of ongepaneerde snitzel en paneer die thuis, ik doe het altijd.
En dan weet je wat je eet en is veel lekkerder.

Gesloten