LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aankoop bij Tel sell.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mini 1

aankoop bij Tel sell.

Ongelezen bericht door mini 1 »

Ook ik wil van het roken af.Veel geld uitgegeven aan allerlei middelen tot dat ik de reclame zag bij tel sell. Smoke free. € 49,95 en je bent overal van af.Alle goederen"niet goed geld terug" Vergeet het maar.
Bij aankomst van het pakketje "na opening niet meer te retourneren
"Hoe kan ik dan testen of het mij bevalt.Gereclameerd, maar op grond van hygienische regels kunnen ze het niet meer terug nemen.Niet van het roken af, wel van mijn € 49.95. Ga zo door en je bent snel rijk tel sell.

ELS

Re: aankoop bij Tel sell.

Ongelezen bericht door ELS »

GEWOON STOPPEN MET ROKEN EN JE HEBT 'T ZO TERUGVERDIEND.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wat tell sell verkoopt, is doorgaans binnen enkele weken tot maanden voor een fractie van de prijs te koop in de reguliere detailhandel.

Voorbeeld: die wonder-plumeaus. Te koop bij tell-sell voor de ongelofelijk lage prijs van 49,95 PLUS verzendkosten.

Voor een fractie van die verzendkosten haalde ik een paar maanden na introductie op tell-sell, hetzelfde setje, bij de WIBRA.

Ik moest er aan de kassa 1 hele euro voor neertellen.

stefanoo

Ongelezen bericht door stefanoo »

Mag ik iedereen die iets bij Tel Sell wil kopen het volgende advies meegeven:

Als je iets besteld bij Tel Sell schrijven zij het bedrag direct van je rekening af ongeacht of ze het kunnen leveren.

Uit eigen ervaring en het lezen van vele forums weet ik:

Regelmatig kunnen ze niet leveren en heb je maanden later nog niets. Als je dan annuleerd proberen ze de gehele zaak te traineren (problemen met bank, 30 werkdagen i.p.v. dagen) om je geld zo lang mogelijk vast te houden. Iedere poging om iets te weten te komen kost je geld, want je moet een brief sturen of wat de meesten doen het dure 0900 nummer bellen, waar ze overigens nergens de kosten van vermelden.
Uiteindelijk moeten velen hun geld terug halen via een incassobureau.

Dit lijkt volgens vele meldingen op dit en andere consumentenforums de standaard werkwijze van Tel Sell. LAAT JE NIET FOPPEN en koop het lekker in de winkel.

Gesloten