Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Moneyman
Berichten: 32678
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er zitten twee lagen tussen (ze hebben teamleiders en managers onder de directie). Dus nee, die directeur stuurt zelf echt niet de werkvloer (waar overigens 45 medewerkers werken) aan.

Of het nuttig/ zinvol/ gewenst is om een directeur aan te schrijven, is een heel andere vraag. Hetty kan prima werken, maar er ook voor zorgen dat je onderop de stapel komt te liggen. Voor een probleempje als in dit topic zou ik het persoonlijk nooit doen.

twan siemons
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2025 17:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

BL2 schreef:
06 mar 2025 10:08
Eerst één tip, de juiste volgorde is eerst de recensies lezen een daar naar handelen.

Hopelijk met de Creditcard besteld, dan kan je het bedrag betrekkelijk eenvoudig terug krijgen.
En anders zelf een laatste ingebrekestelling zenden en het geld terugvorderen.

Wel bijzonder dat je graag via KPN belt, maar dan in zee gast met zo'n twijfelachtig bedrijf voor je telefoon.
Je kan hier niet met creditcard betalen, alleen via ideal en dat is niet meer terug te halen.

twan siemons
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 mar 2025 17:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

twan siemons schreef:
05 mar 2025 17:33
Ik heb op 17-2-2025 mijn kpn abonnement verlengt via gsmweb.nl en het gekozen toestel een paar dagen betaald omdat kpn de aanvraag had goed gekeurd, maar nu na bijna 3 weken nog steeds geen toestel ontvangen.
Na 2x een mail gestuurd te hebben waarop NIET word gereageers maar gebelt.
Na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die zei dat er wat fout was gegaan en het toestel alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou op Maandag 3-3-2025 een track&trace code ontvangen dat ze het toestel verstuurd zouden hebben.
Niet dus, zelfs de directeur een mail gestuurd en je raadt het al, wederom geen reactie.

Ik heb ook de recensies pas gelezen nadat ik gebeld had en die zijn om te huilen, heel veel klachten over niet verstuurde toestellen en geen reactie.

Wat kan ik doen om mijn toestel alsnog te ontvangen of van het contract af te komen.
Ik heb inmiddels al een klacht ingediend bij de consuwijzer, hopen dat ik nu verder kom.

Speedy123
Berichten: 2483
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door Speedy123 »

De laatste tijd regent het klachten op Trustpilot over dit bedrijf. TS is niet de enige die de telefoon maar niet geleverd krijgt.

https://nl.trustpilot.com/review/www.gsmweb.nl

Wellicht een goede tip voor de directie, haal die extra tussenlaag weg en ga zelf je mensen weer aanturen. Dit gaat zo niet goed komen.

Plaats reactie