LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alletoppers.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kweensie

Re: alletoppers.nl

Ongelezen bericht door Kweensie »

Ik heb zelf een e-mailprogramma geschreven, waarin ik kan aangeven hoeveel mails ik wil sturen. Op een gegeven moment heb ik de teller op 2000 gezet en in de inhoud gezet dat ik de mails van AlleToppers.nl niet wil ontvangen. Helaas blijf ik de mails van hun ontvangen en de afmeld-link werkt gewoonweg niet.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ja, maar kennelijk maakt het ze niet uit.
Want - zie vorige reactie - er zijn vele tevreden ontvangers.

Helaas, iedereen die van ze af wil is ontevreden - omdat het niet kan (bewust?).

Toch maar eens een tweede klachtje naar OPTA.
Niet kunnen afmelden - dan is het SPAM.

InekeFLS

Ongelezen bericht door InekeFLS »

TIP: via website klacht.nl lukt het wel om je af te laten melden! Is wel via een omweg maar het lukt echt. Ben er eindelijk van af.
Je kunt daar je klacht melden en er wordt actie ondernomen door alle toppers.nl.

We zijn niet de enige met dit probleem want er staan heel veel klachten over alle toppers op.
Mocht het toch niet lukken of wil je dit nia via klacht.nl doen: deze reactie kreeg ik toen alle toppers.nl de klacht had afgemeld:

"...............Elke dag melden vele mensen zich aan en af, maar soms lukt dat blijkbaar niet. Dan zijn we graag van dienst om u daarmee te helpen. Voor een extra snelle reactie kunt u ook bellen met 088-3962682....".

Succes allemaal!

Gesloten