het bedrijf 123 bloemen is niet het zelfde als 123 bloemenbestellen.nl
Heel vervelend dat ik er net als anderen ingestonken ben, wel betaald en niet bezorgd.
Bij 123 bloemen bestellen heb ik nog nooit klachten gehad, zij ondervinden heel veel overlast van dat andere bedrijf met bijna de zelfde naam.
Dus pas op !!! Met betalen dat gaat goed bij bucaro dat is de juiste afrekening.
En niet bij Eyden
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 123 bloemenbestellen.nl levert bestelling niet
-
Re: 123 bloemenbestellen.nl levert bestelling niet
Als ik tevreden ben over een site, zet ik hem in mijn favorieten. Waarom zou je ineens bij een andere site bestellen? Eyden ken ik niet als betaalplatform, wel Adyen. En dat is betrouwbaar.
-
Re: 123 bloemenbestellen.nl levert bestelling niet
Beetje vreemd als ik beide websites bekijk dan is duidelijk zichtbaar dat 123-bloemen.nl een standaard template is waarbij 123bloemenbestellen.nl een eigen gemaakte template heeft.Grietje Boot schreef:het bedrijf 123 bloemen is niet het zelfde als 123 bloemenbestellen.nl
Heel vervelend dat ik er net als anderen ingestonken ben, wel betaald en niet bezorgd.
Bij 123 bloemen bestellen heb ik nog nooit klachten gehad, zij ondervinden heel veel overlast van dat andere bedrijf met bijna de zelfde naam.
Dus pas op !!! Met betalen dat gaat goed bij bucaro dat is de juiste afrekening.
En niet bij Eyden
123-bloemen.nl zijn geen reviews over te vinden, wel enkele klachten op klacht.nl. De site zegt gemaakt te zijn in 2018.
123bloemenbestellen.nl heeft veel reviews staan welke vooral positief zijn (8,3), hun website is al sinds 2008 actief.
123-bloemen.nl is telefonische niet bereikbaar en een adres ontbreekt op de website, bij 123bloemenbestellen.nl staat alles wel vermeld. Bij 123-bloemen.nl kun je het adres wel vinden maar dit is een huurwoning in Amstelveen.
U zegt dat 123-bloemen betrouwbaar is want in uw topic vermeld u immers 123bloemenbestellen.nl levert niet. Het verbaast mij aangezien 123-bloemen niet mijn voorkeur zou hebben om iets te bestellen.