LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2 1/2 maand wachten op een product!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bern@rt

2 1/2 maand wachten op een product!

Ongelezen bericht door Bern@rt »

Op 23 november 2007 bestelde ik een tweetal producten bij Pixmania en betaalde de volgende dag via iDeal.

Met de bevestiging van de order ging het trouwens al meteen mis mis ivm met een technische fout bij Pixmania en was de bestelling dubbel uitgevoerd..

Ik had gevraagd de producten op een afhaalpunt te zenden (ivm met afwezigheid van huis overdag).

Alles werd keurig bevestigd dus ik dacht dat gaat goed. Ik kreeg bericht binnen dat ik op 5 december mijn pakket op kon halen.

De berichtgeving hieromtrent was overigens zeer tegenstrijdig en allemaal dubbel gestuurd.

Op 5 december was het pakket niet aanwezig op het afhaalpunt en dit was de eerste tegenslag omdat het bedoeld was als sinterklaas cadeautje.

Op 7 december weer een bericht dat het pakket aangekomen was, echter ook dit bleek niet waar te zijn.

Inmiddels e-mails gestuurd naar Pixmania met melding van de problemen.

Standaard antwoorden die mij niet bepaald verder hielpen.

Ook gebeld met de klanten service die weer vollediig tegenstrijdige berichten gaf.

Op 12 december kreeg ik een bericht dat het pakket nog slechts enkele dagen op het afhaalpunt bewaard zou blijven voordat het terug gestuurd zou worden.

Bij terugkeer naar het afhaalpunt was het niet aanwezig (niet ontvangen volgens de mensen aan de balie).

Weer e-mails en een telefoontje om er voor te zorgen dat ik het nog voor de kerst dan maar zou kunnen afhalen.

Weer langs geweest maar nog steeds niets.

Pakket teruggestuurd wist de klantenservice mij te melden.

Via de pakket tracking service zag ik dat dit overigens pas op 26 december was gebeurd en dus op het moment dat ik voor de zoveelste keer langs was geweest en gebeld had nog niet.

Mocht toen annuleren of opnieuw laten bezorgen maar dan moest ik eerst wachten totdat het pakket terug was ontvangen bij Pixmania en gecontroleerd was. Dit zou 3 weken gaan duren.

14 januari bevestiging dat het pakket aangekomen en gecontroleerd was. Ik besloot toch om het pakket opnieuw op te laten sturen naar het afhaalpunt.

Daarna nog meerdere malen moeten bellen om het pakket weer opgestuurd te krijgen. Ondanks mijn opdracht daarvoor was dit niet genoteerd op de een of andere manier.

Pas toen ik naar een hoofd van de afdeling vroeg werd het weer genoteerd met de toezegging dat het die zelfde dag weg zou gaan.

Uiteindelijk op 7 februari 2008 een bericht dat het pakket aangekomen was op het afhaal punt.

8 februari het pakket eindelijk op kunnen halen.

Tijdens deze hele periode heeft niemand excuses aangeboden, behalve dan in de standaard e-mails. Er is ook op geen enkele wijze een tegemoetkoming gedaan.

Mijn vrij pittige e-mails zijn allen onbeantwoord gebleven.

Dit was eens maar nooit meer!!!

De allerkoudste ijsdouche voor PIXMANIA

Seaward

Re: 2 1/2 maand wachten op een product!

Ongelezen bericht door Seaward »

Ook ik ben er ingetrapt. Bij Pixmania was een Nokia GSM toch wel beduidend goedkoper dan in de zgn. vakwinkel. Na de betaling via Ideal was het in spanning afwachten op de levering. De spanning liep wel erg hoog op, want na 2 weken kreeg ik uiteindelijk na diverse telefoontjes te horen, dat het product zoek was. Zij zouden een onderzoek instellen en daar moest ik 8 dagen op wachten. Na 4x een kopie van mijn identiteitsbewijs en verklaring van erewoord toegestuurd te hebben en diverse dreigmails, heb ik nu nog steeds mijn geld niet terug.

Wie kan mij adviseren, wat ik nu moet doen? Afgelopen vrijdag hebben zij mij beloofd dat het geld via het hoofdkantoor teruggestort zou worden. Ook deze belofte kunnen ze niet waarmaken.
Het gaat toch om een bedrag van Euro 200,--.

Gesloten