vorige week heb ik bij BOL een 2e hands boek besteld. Nu heeft de verkoper van het boek mij een verkeerd boek gestuurd. Op zich is (tot nu toe) het oplossen van het probleem met de verkoper goed, dit loopt nog. Ik heb BOL echter wel om advies gevraagd. En dan komt de 'klantvriendelijkheid' van BOL om de hoek: ik moet het verkeerde boek maar terugsturen (op mijn kosten) en dan het juiste boek 'opnieuw' bestellen. Behoorlijk krom... Als ik aangeef dat ik bij bol bestel vanwege een stukje betrouwbaarheid. Het lijkt mij toch veiliger dan marktplaats, geven ze doodleuk aan niets voor mij te kunnen doen....(Dus de volgende keer bestel ik op marktplaats, goedkoper en net zo veilig als bol..)
Wat mij vooral ergert aan de situatie: bol strijkt behoorlijk wat geld op (van de verkoper €0,99 + 15% van de waarde van het boek en van de verkoper €1,95 administratie kosten) maar ze doen er eigenlijk niets voor...ja, het boek op de website plaatsen.....Kortom, ga voor de betrouwbaarheid voor 2e hands boeken niet naar Bol, je loopt net zo veel risico als bij marktplaats......En ze doen niets voor je!!!
Heeft iemand ook negatieve ervaringen met 2e hands boeken bij bol en hoe is dit afgelopen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2e hands boeken bij BOL.com
-
koekie_monstertje
Re: 2e hands boeken bij BOL.com
Tja, Bol.com heeft een gat in de markt ontdekt en is daar ingesprongen.
De voorwaarden voor het kopen of verkopen van 2e hands boeken staan op de site dus moet men niet achteraf gaan klagen dat bol.com zoveel geld opstrijkt. Handel is handel nietwaar.
De voorwaarden voor het kopen of verkopen van 2e hands boeken staan op de site dus moet men niet achteraf gaan klagen dat bol.com zoveel geld opstrijkt. Handel is handel nietwaar.
-
koekie_monstertje
Als je goed gelezen had zag je dat ik de koper ben. En dat BOL dus veel geld opstrijkt van de verkoper zonder enige garantie daarbij te waarborgen voor de koper
Ja, en??