LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4all clients - Waarschuwing

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Liek48

4all clients - Waarschuwing

Ongelezen bericht door Liek48 »

4all clients, ik had beter moeten weten, ondanks de slechte recencies toch een keukenmachine bij 4all clients besteld. De machine heb ik overigens keurig geleverd gekregen maar het motto van de aftersales lijkt te bestaan uit: doodzwijgen dan laat de klant het er vanzelf wel bij zitten.
De bewaar-opbergdoos - van mijn dure Magimix - heb ik defect geleverd gekregen, sinds 22 oktober 2007 heb ik in alle redelijkheid getracht om tot een oplossing te komen. 24 Oktober 2007 kreeg ik een reactie en word sindsdien doodgezwegen, ook op dringerder berichten geen reactie.
Ik schaf erg vaak spullen aan via het internet en heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Dit is de eerste keer dat ik het meemaak dat een bedrijf - 4all clients - zich zo schofterig opstelt. Ze kunnen bij deze hun borst nat maken want deze klant zal het er niet bij laten zitten!

jor

Re: 4all clients - Waarschuwing

Ongelezen bericht door jor »

Er is op het computerforum ook al een stuk over. Misschien kan je het beter daar ook nog even neerzetten. :wink:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 7&start=15

Gesloten