LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4Netcommerce BV te Maarsbergen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
RabrRutger

4Netcommerce BV te Maarsbergen

Ongelezen bericht door RabrRutger »

Als Ferrarifan heb ik via formule1shop van de firma 4Netcommerce te Maarsbergen een 2010 versie van het Puma shirt gekocht en vooruitbetaald middels een ideal transactie.
Dat was op 1 maart. Tot op heden is het niet geleverd en/of aangeboden. Op hun site staat dat orders niet betaald binnen 10 dagen vervallen. Met dat argument heb ik ook de bestelling geannuleerd en terugbetaling gevraagd. Na diverse e-mails heb ik de toezegging gekregen dat het geld teruggestort zou worden. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Wie heeft er nog meer ervaring met de handelwijze van die internetleverancier?

Ravx

Re: 4Netcommerce BV te Maarsbergen

Ongelezen bericht door Ravx »

Hoi !

Dit bedrijf zit hier om de hoek, had er nog nooit van gehoord dat wel !

Heb je inmidels al wat vernomen van deze partij ? Probeer ze anders eens te bellen, de toko ziet er wel oké uit !

Graag reactie !

Ricksel

Re: 4Netcommerce BV te Maarsbergen

Ongelezen bericht door Ricksel »

Dit 'probleem' komt me bekend voor. Ik had het in ander mate. Ik had een bestelling gedaan in de Jupiler League webshop. Het bestelde artikel kon niet worden geleverd en het geld zou worden terug gestort. Hetgeen niet gebeurde. Na een reply op 1 van de ontvangen emails dacht ik niks terug te krijgen. Bleek er een ongewenste mail te zijn binnen gekomen. Ze hadden geen rekening nummer van mij, terwijl ik met ideal betaald had. Nu alsnog mijn rekeningnummer doorgegeven en maar afwachten...

Gesloten