1 x Pioneer TS-1702i 17cm 2-weg Auto Luidsprekerset (€48.00) = €48.00
Gelijk betaald via Ideal met verzendkosten er nog bij een totaal van 54.50
Op 29 nov. wordt het pakket afgeleverd en dan zie ik tot mijn verbazing, dat bij een van de speakers het midden gedeelte stuk is.

Ik bel gelijk met Digitalstreet, en krijg een zekere Dave aan de lijn die mij adviseert om foto's te maken en deze te mailen aan hun, gelukkig was ik al zo slim geweest om dit zelf te doen. Twee keer bellen erna leert dat de persoon die er overgaat al naar huis is, en eventueel morgen wat van zich laat horen.
Aangezien ik om 1300 uur vandaag nog niets had vernomen heb ik deze mail gestuurd :
Op Uw website staat : Uw opmerkingen worden door onze mensen zorgvuldig onderzocht en u ontvangt binnen 24 uur antwoord
Deze termijn verstrijkt binnen 1,5 uur, en nog steeds heb ik niets van jullie zelf mogen vernemen.
Voorts lees ik op jullie site het volgende:
Transportrisico
Voor het verzenden van onze goederen werken wij met PostNL en UPS (grote artikelen binnen Nederland en verzending naar Belgie). Al onze zendingen worden aangetekend en met waarde aangifte uitgezonden. Dit houdt in dat alle zendingen verzekerd zijn tegen schade, diefstal etc.
De onderstaande procedure wordt in werking gezet wanneer uw pakket beschadigd is, niet is aangekomen of niet meer terug te vinden is via PostNL of UPS.
•u vult het volgend FORMULIER in met daarin uw klacht en het tracknummer van de zending
•u krijgt van ons een bevestiging dat uw klacht ontvangen is en in behandeling genomen is
•wij nemen vervolgens contact op met PostNL of UPS om een schadeprocedure te openen
•zodra wij een bevestiging hebben ontvangen van PostNL of UPS dat de schadeprocedure is afgerond, wordt u voorzien van een nieuwe zending of terugstorting van het aankoopbedrag
Punt 1 heb ik uitgevoerd, punt 2 kreeg ik alleen telefonisch bevestigd.
Punt 3 kan ik me in vinden, maar punt 4 lijkt mij zeer onredelijk aangezien ik als betalende klant een pakket thuis krijg met een defect, dus mocht PostNL hun schuld niet erkennen kan ik dus waarschijnlijk fluiten naar geld en of werkende speakers.
En welke mail krijg ik 15.28 vandaag?
Hartelijk dank voor uw bericht en uiteraard excuseren wij ons voor het veroorzaakt ongemak door TNT post. We hebben contact opgenomen met onze accountmanager bij TNT post zodat deze een schadeclaim kan openen voor de betreffende zending. Gaarne het verzoek hiervoor alles in de originele staat te bewaren. Zodra de schadeclaim opgemaakt wordt, zullen wij uiteraard verder voor een passende oplossing zorgen.
Hopende u op deze wijze naar tevredenheid geïnformeerd te hebben, verblijven wij met de meeste hoogachting. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bellen of e-mailen.
Met vriendelijke groeten,
Het team van Digitalstreet.nl B.V.
Ik vind het nogal wat dat je PostNL durft op te zadelen met schade, de doos was namelijk knullig ingepakt, en de verpakking bevat de originele plakband aan de zijkant van de verpakking. Voor hetzelfde geld was het item voor verzending al stuk, want zoals ik de verpakking gezien heb, kon deze nooit gecontroleerd zijn door medewerkers van Digitalstreet. Wat betreft de knullige inpak:
Situatie schets:
|--------|
|------- |
|Pakket|
|@@@ |
|@@@ |
de -- staat voor een dun stukje karton en dat twee keer bovenop het pakket met onder het pakket twee rijen luchtkussens???
NU moet ik gaan wachten op PostNL, omdat zij een schadeclaim moeten aanmaken, en dan moet ik wachten op : zullen wij uiteraard verder voor een passende oplossing zorgen En dat is wachten tot ik een ons weeg en ondertussen kunnen gapen naar defecte speakers?
Ik, als klant, heb betaald voor een werkend artikel, nu zit ik met een betaalde defecte artikel, en ben in staat om mijn betaling te annuleren. Ik heb al veel webbestellingen gedaan maar dit slaat echt alles!
Iemand ook deze ervaringen? Of adviezen hoe te handelen?!