LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbiedingsknaller.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
benosman

Aanbiedingsknaller.nl

Ongelezen bericht door benosman »

beste mensen,

ik heb net een product besteld bij de Aanbiedingsknaller.nl

na de bestelling heb ik even gegoogeld of er mensen slechte ervaring ermee hebben (beetje dom na het bestellen, maarja).

er zijn heel veel mensen bedonderd: product niet ontvangen, geld niet teruggekregen, medewerkers liegen aan de telefoon...etc

ik hoop dat ik wel mijn product netjes ontvang..

jullie horen het nog wel..

michielNED

Re: Aanbiedingsknaller.nl

Ongelezen bericht door michielNED »

De site is onderdeel van Onetimedeal, volgens mij is daar al een onderwerp over op dit forum. Dit bedrijf is actief onder tig namen, op zich al verdacht, en heeft slechts een postbusnummer. Het vermelden van je adres is wettelijk verplicht bij vooruitbetalen.

De wettelijke levertermijn is 30 dagen, je zult dus even geduld moeten hebben om te zien of men levert. Overigens lijkt de korting daar een wassen neus te zijn. Zo beweert men dat de huidige dagaanbieding van € 69,95 voor € 39,95 is. De winkelprijs is echter slechts € 49,00 euro (gecontroleerd bij meerdere winkels), men beweert dus flink meer korting te geven dan men in werkelijkheid doet.

frejac

Ongelezen bericht door frejac »

Ik raad de mensen aan gewoon aangifte te gaan doen van oplichting.
Er moeten meerdere aangifte's binnenkomen.
Vraag of ze de aangifte willen opsturen naar de politie in Houten.
Daar zit het bedrijf op adres Vleugelboot 28A.
Ik voel me zelf ook opgelicht en wil het er niet bij laten zitten.
Toch te gek voor woorden dat dat zo maar kan.
Ze blijven inderdaad vriendelijk en houden je gewoon aan het lijntje.

WilWil

Ongelezen bericht door WilWil »

Alleen de naam van een dergelijke website schept toch al weinig vertrouwen?

Ik weet niet of annuleren een optie is, anders zult toch moeten wachten en er het beste van hopen.

Jahier

Ongelezen bericht door Jahier »

Op het forum komt vaak oplichting aan de orde. Ik heb op 21 december 2009 via Aanbiedingsknaller.nl Gloria van der bilt Vapo 100 ml ontvangen voor 6,95, euro. Er werden geen verzendkosten in rekening gebracht. Twee dagen na de bestelling, heb ik het al ontvangen!

frejac

Ongelezen bericht door frejac »

Na enkele telefoontjes en e-mails heb ik toch mijn geld terug ontvangen.
Kreeg een vriendelijke heer aan de telefoon en heb hem duidelijk gemaakt dat er of geleverd moest worden of mijn geld terug binnen twee dagen.
Binnen een dag was mijn geld terug gestort.
Gewoon blijven bellen en e-mailen.
Dus voor mij is het opgelost

Gesloten