Ik heb een Iphone waamee je via Itunes aplicaties kunt kopen. Dan maak je een account aan bij Click and buy en wordt het bedrag van je rekening afgeschreven. Nu kon C&B het bedrag zogenaamd niet van mijn rekening schrijven, ik kreeg een mail zonder de betalgegevens, dus ik probeer in te loggen om die 0,79 cent te betalen. Inloggen lukt niet, ik heb gebeld en kreeg geen gehoor. Een aantal dagen later weer een mail met een verhoging van 25 euro, zonder betaalgegevens. Ik kon nog steeds niet inloggen, ze geven aan dat de verhoging heeft te maken met administratieve kosten. Ik heb niet betaald omat ik het gevoel heb dat dit helemaal niet kan. Maar nu nog twee weken verder gooien ze er weer een mail uit met een verhoging van 25 euro.
Ze sturen dus een aanmaning via de mail, is dit rechtsgeldig?
Mogen ze zomaar het bedrag verhogen?
Ze sturen een mail zonder betaalgegevens te vermelden en vervolgens kan ik mijn account niet op om netjes te betalen, kan dat?
Als ik niet betaal, kom ik dan in de problemen?
Het is natuurlijk onzin om die 0,79 niet te willen betalen en zelfs een verhoging van een tientje of wat kan ik mij ook voorstellen. Maar binnen een week 25 euro, wat als ik mijn mail niet lees?
Ik had laatste een aanmaning van de gemeente waar ik voorheen woonde, die kwam op mijn oude adres aan. Hierdoor hoefde ik de verhoging niet te betalen. Gaat dat nu ook op?
Weet iemand hier meer van?
alvast bedankt voor de moeite
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanmaningen en verhogingen van Click and Buy via de mail
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Aanmaningen en verhogingen van Click and Buy via de mail
Kijk even onder het topic "Incasso".
Daar staan wat meer dingen over Click and Buy.
Korte samenvatting - gebruik ze niet.
Daar staan wat meer dingen over Click and Buy.
Korte samenvatting - gebruik ze niet.