LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abbo. dongel 500 mb telfort

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
annabak

Abbo. dongel 500 mb telfort

Ongelezen bericht door annabak »

Hallo Laila,dankzij jouw bemiddeling gaan ze de facturen nakijken ,en hoogswaarschijnlijk krijgen wij een bedrag terug gestort. Waar wij erg blij mee zijn. Maar er blijft nog een vraag over n.l. deze: Ik heb het abbo. 30 januari 2012 afgesloten en ben zo,n 5a6 dagen later terug naar de winkel gegaan omdat ik niet goed voorgelicht ben over de bundeloverschrijding ,daar is melding over gedaan en kreeg vervolgens 8dagen later bericht die niet aan mijn vraag voldeed. Inmiddels zijn wij een ander contract aan gegaan (internet,telefoon,en interactieve t.v.) omdat wij niets aan 500mb hebben. Nu is mijn vraag kan het abbo.met dongel niet nietig verklaard worden ,naar mijn mening heb ik vroeggenoeg geklaagt en kan er niets aan doen dat ik 8dagen op bericht moest wachten. hopelijk kunt u hier een oplossing vinden. Nogmaals dank voor je eerdere bemiddeling.
Vriendelijke groet ,Lidia Hufener.

annabak

Re: Abbo. dongel 500 mb telfort

Hee, nog geen reactie van telfort webcare ! :o groetjes annabak

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

annabak schreef:Hee, nog geen reactie van telfort webcare ! :o groetjes annabak

Misschien moet je het niet bij webwinkels zetten? :wink:

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

annabak schreef:Hee, nog geen reactie van telfort webcare ! :o groetjes annabak
En misschien langer dan 19 uur wachten op antwoord (het is na werktijd geplaatst en vandaag is het zaterdag ook nog) en in het originele topic zetten?
Er staat ook geen KPN in de titel, dus dat helpt ook niet echt.

annabak

Ja ben wel wat ongeduldig , dus wacht ik rustig af bedankt voorje reactie :)

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@annabak,

Ik heb uw bericht over het hoofd gezien. Ik wil uw verzoek graag doorzetten naar de betreffende afdeling, maar heb geen telefoonnummer waarop u bereikbaar bent. Kunt u in een privébericht het telefoonnummer doorgeven waarop u bereikbaar bent?

Laïla

Gesloten