Heb je enig bewijs van je "heleboel" anderen. Zover ik lees gaat het om een heel klein aantal.
Watermolen reageert:
Jawel hoor:
tientallen hier:
viewtopic.php?f=69&t=176207&p=2453331&h ... s#p2453331
en tientallen hier:
https://www.klacht.nl/airmiles/
en directeur airmiles heeft het in dit radiointerview over 700 a 900 (!!):
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -ze-terug/
watermolen schreef: ↑02 nov 2018 16:57
Ik Heb ook het radio interview uitgehoord dat radar heeft uitgezonden. Het verhaal van die directeur van Airmiles is niet transparant, hij zegt wel dat zijn site beveiligd is, maar geeft niet aan hoe en wie dat gedaan heeft, en dat dat controleerbaar is.
Er is geen enkel bewijs dat de site gehacked is. Dat er meer dan een jaar tussen zit maakt het eerder onwaarschijnlijker. Airmiles is geen kleine onderneming en als ze de eerste keer de "hack" onder de pet konden houden dan ga je het natuurlijk geen 2de keer laten gebeuren.
Er is ook geen bewijs dat het niet zo is. W waarom laat Airmiles de klachten gewoon doorgaan in plaats van te zorgen dat het niet meer voorkomt en consumenten extra veiligheid te bieden?
watermolen schreef: ↑02 nov 2018 16:57
Ook de klantenservice van Airmiles doet net alsof het de eerste keer is dat ze zo'n verhaal horen, totdat je zegt dat je ontevreden blijft en het gaat voorleggen aan radar: doe, maar, het is al behandeld.
Dat zegt wat over de klantenservice. Maar ze hebben gelijk Tros Radar heeft het behandeld en schijnbaar leverde het te weinig op, ze hebben het nog geen eens behandeld op TV.
Watermolen zegt:
Dat komt wellicht doordat het lastig is om Airmiles hierover meer vast te zetten. Maar ik ga het evengoed bij Radar aanvragen.
watermolen schreef: ↑02 nov 2018 16:57
Nog een leuke: 22 aug 2018, jawel 2018!: bijgeboekt via bol: 1600 airmiles door retouren. Bol weet nergens van, ik heb nooit iets bij bol gekocht met airmiles en nooit iets retour gestuurd. en ik ken ook geeneen hacker die gejatte airmiles terugzet. Maar de site van airmiles accepteert dat gewoon hoor! Hoezo de airmiles site is beveiligd en OK?
Feit blijft ook dat klantenservice van Airmiles NOOIT doet wat ze beloven en toezeggen, dat ze je nooit terugbellen ondanks beloofd, dat ze je niet "kunnen" mailen, dat de directeur zegt dat alle mensen waar fraude gepleegd is een mail gehad hebben, wat voor mij, en voor al die klachten na zijn intervieuw sept 2017 niet gebeurd is, dat je geen gegevens krijgt van het hoofdkantoor, dus waar moet je een aangetekende aansprakelijkheidsstelling naar toe sturen?. Als je werkelijk een betrouwbare organisatie wil zijn, ben je transparant, goed bereikbaar, dan doe je wat je zegt, en dan nodig je onafhankelijke deskundigen uit om te onderzoeken, zet je de link naar hun rapportage op je site, en ga je in overleg met Bol.com om te zorgen dat die koppeling 100% veilig is, dan communiceer je actief wat je gedaan hebt om dit probleem aan te pakken bent, gooi je alles open, en ben je eerlijk naar klanten toe, Maar van transparantie is geen enkele sprake.
Ik zie wel nog veel meer voorbeelden van andere consumentonvriendelijke handelingen bij deze organisatie:
airmiles zijn steeds minder waard geworden, airmiles zijn geen echte airmiles meer, je kunt er niet meer mee vliegen behalve bij nog één aanbieder (ik geloof vliegwinkel.nl), maar slechts voor een beperkt bedrag en dan zijn de tickets dan evengoed na die maximale korting nog duurder dan bij een andere aanbieder. ik spreek uit eigen ervaring omdat wij voor dat doel jarenlang airmiles gespaard hebben, en dit aan den lijve gemerkt hebben toen wij in maart dit jaar tickets boekten.