Ik heb al diverse malen boeken bij AKO besteld en levering hiervan ging altijd zonder problemen.
Enige tijd geleden heb ik wederom 2 boeken bij hen besteld. Deze boeken werden in 2 zendingen geleverd, maar 1 boek mocht ik echter niet ontvangen. Ik heb AKO hierover gemaild (ze reageerden erg snel op mijn mail) en zij meldden mij dat het boek wel was verzonden. Ik had het boek niet ontvangen dus waarschijnlijk is het onderweg zoekgeraakt ofzo. Ze hebben me echter wel een nieuw boek per post gezonden en dit heb ik inmiddels wel ontvangen.
Ze hebben de klacht naar alle tevredenheid opgelost en dit wilde even laten weten. Mensen zetten al genoeg vervelende dingen op het net dus nu eens iets positiefs.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AKO Online
Re: AKO Online
98% van alle gevallen is positief, alleen die overige 2% post hier alles wat hen niet bevalt.
En natuurlijk is het fijn dat bedrijven/winkels erg klantvriendelijk en behulpzaam zijn.
En natuurlijk is het fijn dat bedrijven/winkels erg klantvriendelijk en behulpzaam zijn.
Re: AKO Online
Ik heb een bestelling geplaatst bij Bol.com. Deze was vertraagd en kreeg keurig een e-mail met uitleg en excuses.
Compliment voor bol.com het gaat bijna altijd goed.
Compliment voor bol.com het gaat bijna altijd goed.