Op 6 en 7 december 2 paar snowboots besteld. Tot op heden nog steeds niks mogen ontvangen. Mail sturen heeft ook geen enkele zin daar wordt gewoon niet op gereageerd. Telefonisch sta je makkelijk 45 min in de wacht en gooien ze je er gewoon uit.
Helaas ook op Facebook veel slechte recensies en klachten. Dus ben helaas niet de enige die hier last van heeft.
Zodra deze bestellingen ooit binnenkomen bestel ik er nooit meer!
Beetje jammer dit!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aktiesport
-
- Contacteer:
Re: Aktiesport
dat duurt inderdaad vrij lang. Welke levertermijn is er gecommuniceerd bij de bestelling? Als ik nu op hun site kijk, zie ik een termijn van 1 tot 4 werkdagen staan. ten opzichte van 7 december zitten we nu net op de 4e werkdag. Die van 6 december is inderdaad nu 1 werkdag te laat. Op mail heeft u geen reactie gehad, maar wanneer heeft u die mails gestuurd?michael.luk schreef:Op 6 en 7 december 2 paar snowboots besteld. Tot op heden nog steeds niks mogen ontvangen. Mail sturen heeft ook geen enkele zin daar wordt gewoon niet op gereageerd. Telefonisch sta je makkelijk 45 min in de wacht en gooien ze je er gewoon uit.
Helaas ook op Facebook veel slechte recensies en klachten. Dus ben helaas niet de enige die hier last van heeft.
Beetje jammer dit!
michael.luk schreef:Op 6 en 7 december 2 paar snowboots besteld. Tot op heden nog steeds niks mogen ontvangen. Mail sturen heeft ook geen enkele zin daar wordt gewoon niet op gereageerd. Telefonisch sta je makkelijk 45 min in de wacht en gooien ze je er gewoon uit.
Beetje jammer dit!
Wat te denken, dat het druk is en de feestdagen eraan komen.
Misschien een tip, volgend jaar eerder bestellen, of in een stenen winkel kopen spaart vele frustraties!
-
- Contacteer:
beusen schreef:michael.luk schreef:Op 6 en 7 december 2 paar snowboots besteld. Tot op heden nog steeds niks mogen ontvangen. Mail sturen heeft ook geen enkele zin daar wordt gewoon niet op gereageerd. Telefonisch sta je makkelijk 45 min in de wacht en gooien ze je er gewoon uit.
Beetje jammer dit!
Wat te denken, dat het druk is en de feestdagen eraan komen.
Misschien een tip, volgend jaar eerder bestellen, of in een stenen winkel kopen spaart vele frustraties!
Ja en DHC ? Veel (internet) winkels zijn ( gelukkig ) druk en redden prima om optijd te bezorgen. TS heeft reeds gevonden dat er veel slechte recensies zijn, jammer dat altijd achteraf pas wordt gekeken maar ook dat zou niet moeten vindt ik.
Eerder bestellen ??? Ik lees nergens dat TS voor een bepaalde datum geleverd wilde hebben alleen dat deze reeds een week wachte en dat blijkbaar wordt geadverteerd met 1 tot 4 dagen leveren.
Wat als die stenen winkel niet in de buurt is of wat voor reden dan ook. En dan koop je in stenen winkel en dan zijn er weer andere frustraties.
Laatst gewijzigd door Radar op 16 dec 2016 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door Moderator. Reden: op de man spelen, offtopic
Reden: Bericht aangepast door Moderator. Reden: op de man spelen, offtopic
6 en 7 december? Hoe moet ik dat zien, zijn dat 2 aparte bestellingen? Misschien dat het systeem denkt dat een van de twee dubbel is?
-
- Contacteer:
Nog steeds niks binnen!
Tot op heden nog steeds 0 reactie op mail niet en telefonisch niet bereikbaar .
Heb dit nog nooit meegemaakt.
Tot op heden nog steeds 0 reactie op mail niet en telefonisch niet bereikbaar .
Heb dit nog nooit meegemaakt.
Offtopic bijdragen door Moderator verwijderd.