Ik heb onlangs een alarm gekocht bij Alarmreus (www.alarmreus.nl). Het systeem heb ik ontvangen, alleen het was niet compleet.
Een afstandbediening was niet meegeleverd. Verder werkt de rookmelder en een bewegingssensor niet. Ik heb geprobeerd om Alarmreus te contacten, maar op de internet site staat geen telefoonnummer en geen adres.
Op dit moment reageren ze helemaal niet meer op mijn emails.
Heeft iemand ervaring met Alarmreus? Ik vind het een onbetrouwbare webwinkel en ik zou iedereen willen adviseren om bij Alarmreus niks te kopen.
Kan iemand mij verder helpen met het vinden van het telefoonnummer en adres van Alarmreus?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alarmreus onbetrouwbaar
-
MAXIEM
Re: Alarmreus onbetrouwbaar
Forum01
Als je zo'n naam ziet staan ("alarmreus"), dan moeten er toch echt tientallen belletjes gaan rinkelen. Het woord "alarm" heeft helemaal niet te maken met "reus". De naam van dit bedrijf is dus niet meer dan gebakken lucht en dan vraag je gewoon om problemen. Hierbij een verwijzing, zodat je in de toekomst niet meer in 7 valkuilen tegelijk dondert:
http://www.opgelicht.nl:80/hulp/vraag-e ... op-letten/
Maxiem.
Als je zo'n naam ziet staan ("alarmreus"), dan moeten er toch echt tientallen belletjes gaan rinkelen. Het woord "alarm" heeft helemaal niet te maken met "reus". De naam van dit bedrijf is dus niet meer dan gebakken lucht en dan vraag je gewoon om problemen. Hierbij een verwijzing, zodat je in de toekomst niet meer in 7 valkuilen tegelijk dondert:
http://www.opgelicht.nl:80/hulp/vraag-e ... op-letten/
Maxiem.
Deze shop heeft geen NAW-gegevens op de site staan dus dan is er sowieso iets fout... De provider Versio is eigenaar van de domeinnaam en zal geen gegevens vrijgegeven zonder gerechtelijk vonnis.
Deze hele site bestaat al niet meer mensen een alarm systeem schaf je aan bij gecertificeerd alarm installateur koopt iets waar je op moet vertrouwen