LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] albert boodschappen via internet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
crabbel

albert boodschappen via internet

Ongelezen bericht door crabbel »

HOERA! :D Albert Heijn komt eindelijk ook in mijn dorp de boodschappen thuisbrengen. Kost iets extra, maar parkeergeld, naar de dichtsbijzijnde winkel rijden (telt met de huidige benzineprijzen ook mee!) en ik hoef niet met een kar op mijn vrije zaterdag door de zaak te leuren op zoek naar spullen die ik nooit kan vinden wegen hier niet tegenop. En natuurlijk supermakkelijk via internet. De hele week maak je je boodschappenlijst en iets vergeten....even aanklikken en het komt mee met de boodschappen.

Voor mij als werkende vrouw met een drukke baan een uitkomst van jewelste. Goed, eerste keer besteld en keurig geleverd. Alleen viel mij de houdbaarheidsdatum van de versproducten ernstig tegen. Oftewel, vanavond afgeleverd en tot en met overmorgen te gebruiken. Gereclameerd via mail bij Appie en ik kreeg de reactie dat de uiterste te gebruiken tot datum minimaal 2 dagen later waren dan de leveringsdatum en meer konden zij mij niet garanderen. Op dat moment had ik nog de illusie dat het toeval was dat de houdbaarheid een beetje krap was.

NOU, MOOI NIET. :? Bij de volgende ronde ook al het verse spul precies op de rand, tot en met een literverpakking chocoladevla aan toe.

Hier heb ik niets aan, ik kan niet op voorraad kopen voor een hele week en de helft is inmiddels in de vuilnisbak beland :evil: :evil: .

APPIE: WAARDELOOS. :twisted: :twisted: Lekker makkelijk zo van je ouwe rotzooi af te komen. In de winkel verkoop je het niet meer maar die suckels thuis: via internet kunnen ze toch niet zien wat hun in handen wordt gestopt. Bah, bah, echt een kruideniersmentaliteit en dit valt mij vies tegen van Albert Heijn.

Miepje.01

Re: albert boodschappen via internet

Ongelezen bericht door Miepje.01 »

Hoera...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben...
Ik heb net opgehangen bij onze grote vriend Albert.nl.

Bij mij was de kip alleen maar houdbaar tot dezelfde dag.
De sla was ook niet goed meer. De kip was een foutje en als uitzondering werd de sla ook vergoed.

Maar de soepgroente hoorde maar 2 dagen houdbaar te zijn. Dus dat kreeg ik niet vergoed.

Dus ik zei al dat ze dat wel eens mogen vermelden die houdbaarheidsdatum. En ze gingen het ter plekke nakijken. Het staat dus nergens op de site vermeld.

Ik had voor 150,00 euro boodschappen gedaan in de hoop een paar dagen niet naar de winkel te hoeven. Dat had ik dus verkeerd gedacht.
Morgen moet ik dus 3 soorten vlees tegelijk opeten of invriezen. (lekker vers is het dan)

En er is me beloofd een reactie van de manager terug. Die zal dan hetzelfde zijn als hierboven. :evil:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

De AH is 10 uur open per dag ofzo, jij bent te lui om met je vatsige lichaam naar de supermarkt te gaan omdat je thuis nóg dikker wilt worden, en dan ga je klagen ????? Verwende mokkels ! In Afrika lopen ze kilometers voor een beetje water, daar hebben ze niet eens verse chocoladevla. Ga je schamen !!!

Gast

We zitten hier niet in Afrika.

Bovendien liggen ze in Afrika op hun luie reet te niksen omdat ze van mijn belastingcenten riant gesponsord worden. Vervolgens kopen ze daar in plaats van kennis en voedsel maar wapens van zodat ze dan weer achtelijke spotjes van hongerende kinderen kunnen laten zien zodat ze nog meer geld krijgen. Waar ze dan ook weer geen voedsel en kennis van kopen etc.etc.etc.

Gast

Allereerst moet ik melden dat de service gegeven in Rotterdam perfect is. De klantenservice is immer goed bereikbaar en boodschappen die niet afgeleverd zijn, worden keurig de volgende keer verrekend of worden de volgende dag nageleverd. Daar valt niets van te zeggen. Komen de boodschappen na de uiterste aflevertijd wordt de keer daarna geen bezorgkosten gerekend.
De reden dat ik toch met ah ben gestopt is dat mijn boodschappen zeer zelden voor de uiterste tijd werden afgeleverd en er wel heel boodschappen niet bij de bestelling zaten door wat voor redenen dan ook.
Jammer..ik vond het een ideale oplossing.

Gesloten