HOERA!

Albert Heijn komt eindelijk ook in mijn dorp de boodschappen thuisbrengen. Kost iets extra, maar parkeergeld, naar de dichtsbijzijnde winkel rijden (telt met de huidige benzineprijzen ook mee!) en ik hoef niet met een kar op mijn vrije zaterdag door de zaak te leuren op zoek naar spullen die ik nooit kan vinden wegen hier niet tegenop. En natuurlijk supermakkelijk via internet. De hele week maak je je boodschappenlijst en iets vergeten....even aanklikken en het komt mee met de boodschappen.
Voor mij als werkende vrouw met een drukke baan een uitkomst van jewelste. Goed, eerste keer besteld en keurig geleverd. Alleen viel mij de houdbaarheidsdatum van de versproducten ernstig tegen. Oftewel, vanavond afgeleverd en tot en met overmorgen te gebruiken. Gereclameerd via mail bij Appie en ik kreeg de reactie dat de uiterste te gebruiken tot datum minimaal 2 dagen later waren dan de leveringsdatum en meer konden zij mij niet garanderen. Op dat moment had ik nog de illusie dat het toeval was dat de houdbaarheid een beetje krap was.
NOU, MOOI NIET.

Bij de volgende ronde ook al het verse spul precies op de rand, tot en met een literverpakking chocoladevla aan toe.
Hier heb ik niets aan, ik kan niet op voorraad kopen voor een hele week en de helft is inmiddels in de vuilnisbak beland

.
APPIE: WAARDELOOS.

Lekker makkelijk zo van je ouwe rotzooi af te komen. In de winkel verkoop je het niet meer maar die suckels thuis: via internet kunnen ze toch niet zien wat hun in handen wordt gestopt. Bah, bah, echt een kruideniersmentaliteit en dit valt mij vies tegen van Albert Heijn.