1-1-2013 wederom maar weer een email gestuurd - bijna 12 weken verder en niks gehoord -. 2-1-2013 een antwoord gekregen:
Dus, 12 weken verder en dan pas nemen ze contact op met de fabrikant?Alternate schreef:Wij hebben vandaag met de fabrikant contact gehad.
Deze melden aan ons dat de headset wordt gecrediteerd voor u.
Dit bedrag laten wij zo spoedig mogelijk aan u weten, wellicht wordt dit begin
volgende week.
Vervolgens hoor ik weer een tijd lang niks. 9-1-2013 maar weer eens een mail sturen. 10-1-2013 antwoord:
WAT? €77,14? En iets in mij zegt dat ik geen geld terug kan krijgen maar wel weer wat bij Alternate mag bestellen.Alternate schreef:Het bedrag is inmiddels bekend gemaakt en bedraagt €77,14 euro incl. BTW. Wij kunnen dit bedrag voor u verrekenen met een ander artikel naar wens. Graag vernemen wij van u uw keuze omtrent een ander artikel zodat wij dit voor u kunnen afhandelen.
Gisteren maar weer een mail gestuurd, tot nu toe nog geen antwoord op gehad.
Alternate doet geen enkele moeite voor de klant (ik zelf in dit geval). Waar het nu dus eigenlijks op neer komt is dat ik gewoon voor €22,76 ben bestolen.
Kan Alternate zomaar van de oorspronkelijke €99,90 €77,14 maken? De headset is na iets meer dan 6 maand terug gestuurd. Wat zijn mijn rechten in dit geval?
Met vriendelijke groet,
Nick