LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] annuleren van bestelling

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

annuleren van bestelling

Ongelezen bericht door wolferl »

Wij hebben een paar weken geleden een notebook bestelt bij een postorder bedrijf, na wat twijfelingen hebben wij de bestelling ge-annuleerd en direct een ander merk bestelt, dit werdt bevestigd door de mevrouw van het postorder bedrijf. Voor alle zekerheid vroeg ik of de annulering was begrepen, nogmaals werdt bevestigd dat het geanulleerd was. Een week later belde ik weer op om te horen wanneer het geleverd zou worden, ik vroeg voor zekerheid nog maar of de annulering van de vorige notebook was doorgekomen, volgens deze andere mevrouw was inderdaad de eerste notebook al een week geannuleerd en de nieuwe was met de post verzonden. Voor de eerste notebook(die ge-annuleerd is) hebben wij nooit een orderbevestigng gehad, terwijl we voor die nieuwe wel een bevestiging hebben gehad.
Eindelijk we hebben de nieuwe notebook binnen, prachtig ding, voor alle zekerheid nog even bellen voor die vorige(ben voorzichtig met da soort dingen)Volgens de mevrouw is die ge-annuleerde notebook gewoon verwijderd en hoef ik me geen zorgen te maken, ik heb alleen maar die nieuwe te betalen. Maar wat schetstmijn verbazing, gister kreeg ik die ge-annuleerde notebook alsnog binnen, zit nu met 2 notebook´s, ik bellen en zegt die mevrouw dat die notebook niet is geleverd....kan ik die dan gewoon houden? die ge-annuleerde.
gr wolferl

Gesloten