LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aponi.be betaalt niet terug

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
FriendlyRob

Aponi.be betaalt niet terug

Ongelezen bericht door FriendlyRob »

Aponi.be verkoopt kleding tegen aantrekkelijke prijzen. Echter, bestellingen worden alleen geaccepteerd met een vooruitbetaling per bank.

Na een jurk besteld te hebben volgt alleen een geautomatiseerde bevestiging. Bij navraag per e-mail en telefoon naar de levering wordt simpelweg niet geantwoord.

Bij het annuleren van de bestelling en het terug eisen van de vooruitbetaling worden wel toezeggingen gedaan, maar er wordt niets terugbetaald.

Dezelfde persoon achter deze website was eerder actief onder de naam Bella Moda of bellamoda.be en deed daar precies hetzelfde.

Ik heb inmiddels een melding gedaan via mijnpolitie.nl van internet oplichting.
Indien iemand op zoek is naar namen en adressen, svp reageren.

kruimeltje89

Re: Aponi.be betaalt niet terug

Ongelezen bericht door kruimeltje89 »

Zag uw reactie hier op het Radar forum en ben benieuwd hoe het is afgelopen?

Ook ik heb een jurk bij Aponi besteld (ik was helaas niet zo alert om eerst de bedrijfsnaam te checken).
Na wat Googlen zag ik dat de meest recente klacht van 23 september 2012 is op klachten.nl. Ook dat er betaald is voor een jurk, maar niet geleverd.

Zijn er mensen die in de tussentijd ook een jurk hebben besteld bij Aponi.be, maar deze niet hebben ontvangen? Of hem juist wel hebben gekregen?

(Hoop op het beste, maar ga uit van the worst-case scenario...)

Gesloten